  • 31. Data: 2017-11-26 22:07:33
    Temat: Re: Czasowe wyrejestrowanie pojazdu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 21:58, r...@k...pl pisze:

    Liwiusz

    > Nie może, bo go nie ma.

    To oczywiste. Nie ma pojazdu, to nie ma drogi do zarejestrowania.

    Czyli twierdząc, że "generalnie nie ma możliwości zarejestrowania
    wyrejestrowanego samochodu" i podając art. 79.4 wpadłeś w pułapkę
    "czytam, ale nie rozumiem".

    Bo jakbyś przeczytał, i jakbyś zrozumiał, to doszedłbyś do wniosku, że
    możliwość zarejestrowania istnieje w każdym uzasadnionym przypadku i nie
    istnieje sytuacja, kiedy prawny posiadacz samochodu nie mógłby go
    zarejestrować.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2017-11-27 13:45:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Sun, 26 Nov 2017 21:47:42 +0100, w <ovf99f$jgd$1@node1.news.atman.pl>,
    Liwiusz

    >Nie może, bo go nie ma.

    No coz, taki zwykly, niezyciowy przypadek - sprzedaje auto np
    Czechowi, a za 5 lat kupuje to auto od tegoz Czecha ... albo od
    Slowaka ...

    J.

  • 33. Data: 2017-11-27 14:00:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 13:45, J.F. pisze:

    > No coz, taki zwykly, niezyciowy przypadek - sprzedaje auto np Czechowi,
    > a za 5 lat kupuje to auto od tegoz Czecha ... albo od Slowaka ...

    No i co? Wg ciebie nie może ponownie zarejestrować?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2017-11-27 14:03:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-26 o 17:09, r...@k...pl pisze:

    > Logiczne. Ustawa nie przewiduje możliwości niepłacenia OC od zarejestrowanego
    > samochodu.
    > Projekt zakładał zdanie tablic i niskie OC za czas czasowego
    > wyrejestrowania/wycofania (5% nominalnego).

    I słusznie upadł, gdyż dzięki "zaradności" niektórych obywateli
    mielibyśmy zaraz na drogach pełno jeżdżących niezarejestrowanych
    pojazdów. Już przed chwilą ktoś się tu właśnie dopytywał jak
    najwygodniej wyrejestrować pojazd bez oddawania tablic i dostał od razu
    ochoczy odzew osób, które mu pomogły z dobrego serca pisząc, jak to zrobić.

  • 35. Data: 2017-11-27 14:07:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 27 Nov 2017 14:00:55 +0100, w <ovh2a8$s0u$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > No i co? Wg ciebie nie może ponownie zarejestrować?

    Nie może, bo już nie spełnia norm.

  • 36. Data: 2017-11-27 14:24:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 27 Nov 2017 14:00:55 +0100, w <ovh2a8$s0u$1@node2.news.atman.pl>,
    Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    Co na to aktualne przepisy to nie wiem, ale zwracam uwage, ze auto
    bylo wyrejestrowane, a teraz ponowna rejestracja.
    Juz ujęli na liscie wyjątków?

    >Nie może, bo już nie spełnia norm.

    Tak samo nie spelnia, jak 25 letnie auto kupione od Niemca.
    Wolno mu.

    J.