  • 51. Data: 2017-04-03 18:12:49
    Temat: Re: Czego nie lubicie jako programiści?
    Od: Andyy <n...@s...tego>

    W dniu 03.04.2017 o 17:25, slawek pisze:
    > A napisz sobie plus czyli + jako prefiks. Będzie dokładnie. I owszem:
    > minus też można, ale to negacja.

    Gorzej jest w Allegro, gdzie szuka niedokładnie, jeszcze wyszukiwaniu po
    zwykłych wyrazach jak "sweter" to nie przeszkadza, ale gdy chcemy szukać
    po nazwie dysku to znajduje niekoniecznie to co trzeba.
    W ogóle nie za dobrze, gdy jeszcze inne wyszukiwarki stosują dla wielu
    wyrazów nie AND ale OR.

  • 52. Data: 2017-04-04 17:22:32
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zapominasz waszmości o instytucji europejskiej o nazwie "urząd do spraw
    wykluczenia społecznego"... czym on się zajmuje?

  • 53. Data: 2017-04-05 17:39:22
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Panie Profesorze! staraj się jakoś streszczać bo nie bardzo można złapać
    co Profesor pisze!

    moje najbardziej ciekawe hobby to przyglądanie się jak strefa instaluje
    w mózgach abiturientów swoje "wolne" ideały... (nawiązując do tych postaw)

  • 54. Data: 2017-04-05 18:49:39
    Temat: Re: [OT] Czego nie lubicie jako programiści?
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    eeee... nie odbiorę Ci tej przyjemności poznania
    programing-liders-europen.... zatrudnij się w administracji, a po kilku
    latach wpadnij na grupę...

  • 55. Data: 2017-04-06 07:04:15
    Temat: Re: Czego nie lubicie jako programi?ci?
    Od: a...@m...uni.wroc.pl

    AK <n...@n...net> wrote:
    > U?ytkownik "Andyy" <n...@s...tego> napisa?:
    >
    > Owszem. Dodaje. W C zawsze stabdardowo dodaje.
    > Kazdy kompilator C tak robi.

    Moze wiekszosc windowsowych. Typowe Linuxowe kompilatory C _nie_
    dodaja podkreslen (chyba ze wycianiesz jakis antyk). Takie rzeczy
    jak pliki obiektowe, biblioteki itp sa poza standardem C.
    Standartwy kompilator C moze generowac program binarny w RAM bez
    zadnej mozliwosc zapisania go na dysku. Standard nie zabrania
    robienia interpretera (sa takie, moga sie przydac do debugowania).

    Pod Linux specyfikacja ELF nakazuje uzycie nazw w binarkach
    takich jak w zrodle C. Jak ktoras implementacja sie do tego
    nie stosuje to nie znaczy ze lamie standard C -- lamie
    specyfikacje ELF.

    > Probllemy z mixem kompilatorow sa inne i tycza
    > 'internalsow' bibliotek.
    > Datego trzeba wiedziec co i jak sie robi, aby
    > uniknac (nei zawsze sie da) np. unresolved externals.

    Pod windows 32-bit to jest cale zoo konwencji laczenia,
    jak programista w tym namiesza to moga byc problemy...

    --
    Waldek Hebisch

  • 56. Data: 2017-04-08 23:48:54
    Od: "Netteria.NET" <s...@n...net>

    W dniu 30.03.2017 o 21:48, Adam Wysocki pisze:
    > Taki temat... pomyślałem że może być ciekawie zarzucić go tutaj. Czego nie
    > lubicie w tej pracy, co Was denerwuje?
    >
    > Ja odpowiedziałem tutaj:
    >
    > https://www.quora.com/What-do-programmers-hate/answe
    r/Adam-Rex-4

    Kurcze. Fajne pytanie. Dla mnie fajne ponieważ uświadomiło mi to, że nie
    ma takiej rzeczy której nie lubię w swojej pracy programisty. Nic też
    mnie nie denerwuje. Oczywiście nie liczę przypadków gdy coś nie działa
    jak trzeba i należy ślęczeć a później okazuje się, że jest to wynikiem
    jakiegoś prostego i drobnego niedopatrzenia. Ale to chyba nie o to Ci
    chodziło w pytaniu. Praca programisty jest fajna, ja widzę same plusy:
    - jest ciekawa,
    - zmusza do nieustannej nauki i przyswajania nowej wiedzy,
    - często jest twórcza,
    - dobrze wykonana daje satysfakcję,
    - daje dużo swobody w korelacji z resztą życia (znajomi, rodzina, itd.).
    Chyba mało która praca jest tak fajna. Kurcze, zabieram robotę gdzie
    chcę, często pół leżę sobie wygodnie z laptopem, leci jakaś fajna
    muzyczka, kawka obok, e-fajka pod ręką i co jakiś czas mały buszek.
    Czuję, że nie mam nastroju, przerywam, wracam do niej później...
    No czego tu nie lubić?:)

    Sorry, że w tym momencie odwracam sens ale naprawdę z zaskoczeniem
    odkryłem, że mnie nic nie denerwuje w mojej pracy:) Wcześniej nawet się
    nad tym nie zastanawiałem.
    A może to też dlatego, że z wiekiem to już mało co mnie denerwuje
    (oczywiście prócz głupoty i hipokryzji ale to już pozaprogramistyczne).

    podrawiam
    Sławomir Własik
    www: https://netteria.net

  • 57. Data: 2017-04-10 06:17:39
    Od: s...@g...com

    > podrawiam
    > Sławomir Własik

    Różowe okulary to mało by wytłumaczyć tą postawę. Więc dorzućmy hipotetycznie: 1)
    brak zainteresowania teorią dobrych/prawidłowych systemów (w tym operacyjnych), 2)
    brak zainteresowania dobrymi językami programowania (po poznaniu Pyhona nawiasy są
    udręką), 3) brak używania cudzych bibliotek, 4) chyba ten Pan pisze bez błędnie od
    razu...

  • 58. Data: 2017-04-10 08:40:35
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 9 Apr 2017 21:17:39 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
    udręką), 3) brak używania cudzych bibliotek, 4) chyba ten Pan pisze bez błędnie od

    Mam podobnie do niego. Ale Ty masz z kolei zbyt ciemne okulary i wszystko
    widzisz czarno. No i nie rozumiesz, że błąd w kodzie to nieodzowny element
    tego zajęcia i nie powoduje on zgrzytów czy niesmaku. Po prostu to składnik
    tej pracy, jak zakręty na drodze dla kierowcy TIRa.
    Dużo w Twoich wpisach jest jakiejś goryczy i defetyzmu, może warto by się
    zastanowić dlaczego.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 59. Data: 2017-04-10 19:42:39
    Od: s...@g...com

    > Dużo w Twoich wpisach jest jakiejś goryczy i defetyzmu, może warto by się
    > zastanowić dlaczego.

    Ja mogę odpowiedzieć na to pytanie od razu: Bo mi nie jest wszystko jedno!!! Są na
    tym świecie zdrowe idee które są zagłuszane przez siły zła: Plan9, Natami, procki
    linii Motorola 68000 i w pewnym stopniu język D - choć tu bym zmienił składnię na
    taką bez nawiasową jak w Pythonie i dorzucił wielodziedziczenie. To przykłady z sfery
    IT. Jednak ja bym poszedł dalej i więcej rzeczy bym usprawnił. Czyli:

    JA PO PROSTU WSZYTKO BYM ZROBIŁ PO SWOJEMU!!!

    Żeby było lepiej wszystkim!!!

    ps: I dodam tylko, że nie jest prawdą, że w zasadzie to nie wiadomo, czy Windows jest
    gorszy od Linuxa i czy Linux jest gorszy od Plan9. Albo czy Java jest gorsza od C++
    albo od Pythona. Jest to do sprawdzenia, bo jednym ze wskaźników moralnej poprawności
    jest to jak bardzo inteligentne jest dane rozwiązanie. I już po tym można stwierdzić,
    co ile jest warte. A tych wskaźników (dotychczas odkrytych) jest 7 (z czego 2 są
    znane z nauki KRK).

  • 60. Data: 2017-04-10 20:11:35
    Temat: [OT] Czego nie lubicie jako programiści?
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to może liderzy zaprezentują "swoją" metodologię rozwiązywania
    "skomplikowanych" problemów informatycznych? żebyśmy wiedzieli, my
    frajerzy...

    P.S.
    jak nazywa się nowa nauka elit popis/eu o nazwie "co (wys...) kompilator?"?