  • 1. Data: 2017-03-30 17:53:21
    Temat: [LOT] złodzieje
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam za OT, ale śmiać mi się chce...

    chłopaczki z popis/eu tworzą swoje super dzieła "oparte" o pracę innych
    (tzw. frajerów)... wypuszczają produkt na rynek europejski, wszyscy leją
    w majty z podniecenia... a tu nagle się okazuje, że produkcje jest jakiś
    chochlik i trzeba przeprogramowywać fpga albo inne cuda...

    to tak na rozluźnienie napiętej tu atmosfery...

    jebać euro ;o)))

  • 2. Data: 2017-04-02 12:43:10
    Temat: Re: [LOT] złodzieje
    Od: b...@g...com

    On Thursday, March 30, 2017 at 5:53:29 PM UTC+2, niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU wrote:
> [...]
    > chochlik i trzeba przeprogramowywać fpga albo inne cuda...
    >
    > to tak na rozluźnienie napiętej tu atmosfery...

    Tak zwanych frajerów czy prawdziwych frajerów? Bo zaczynam się gubić.

  • 3. Data: 2017-04-05 18:48:15
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    1. microsoft ogłosił, że programy wykreowane narzędziami microsoftu są
    szybsze niż gdyby te programy były napisane w assemblerze...
    2. psl-programming-liders odpierdolił focha, że oni/e nie robią błędów,
    tylko błędy są bibliotekach...
    3. linux-rules europen odpierdolili focha, że mi linuxa nie dadzą, mam
    się babrać w zmiennej pomocniczej modelu optymalnego programisty popis/eu...

  • 4. Data: 2017-08-25 18:10:33
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie" <N...@g...pl>:

    Pelna zgoda.

    > 1. microsoft ogłosił, że programy wykreowane narzędziami microsoftu są szybsze niż
    gdyby te
    > programy były napisane w assemblerze...

    Phi ! Wiekszosc kompilatorow C juz dawno tak ma :)

    AK