  • 11. Data: 2014-04-17 15:31:57
    Temat: Odp: Częstotliwość pracy triaka
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Właśnie nic niepokojącego nie widać ale te graniczne 120Hz nie daje mi
    spokoju. Może akurat trafiłem na egzemplarz z większym zapasem.

    PC

  • 12. Data: 2014-04-24 11:53:36
    Temat: Re: Odp: Częstotliwość pracy triaka
    Od: taurus <_...@o...pl>

    On 2014-04-17 15:30, PC wrote:
    > Niestety prąd przemienny i muszę dać mostek Graetza :-(
    > Teraz zamiast tranzystora to mostek będzie się grzał.

    Zamiast mostka daj drugiego MOSFETa, czyli masz 2x N
    połączone przeciwsobnie (diody blokują przejście).
    Załączasz je przez transoptor względem sztucznego
    potencjału na drenach.

    Działa idealnie dla AC.

    --
    taurus