  • 21. Data: 2014-09-16 14:19:28
    Temat: Re: Człuchów - niesłuszny mandat...
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Z tego skorzystaj:
    http://3obieg.pl/mandaty/pages/about

    --
    Hinek

  • 22. Data: 2014-09-18 13:54:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Sep 2014, Grzegorz Gawron wrote:

    > ...bo to w sumie było tak:
    >
    > przed Człuchowem zatrzymałem się na parkingu, potrzeba fizjologiczna była
    > silna.
    >
    > Wybiegłem z samochodu, zostawiając w nim kluczyki i telefony.
    > Kiedy wracałem, zobaczyłem tylko odjeżdżający pojazd, i wpadłem w panikę.

    Poteoretyzujmy.
    Załóżmy, że opowieść rozmiaja się z prawdą.
    Załóżmy, że ciągle jeszcze istnieje gdzieś materialny dowód tego
    rozminięcia, przykładowo w postaci nagrania z monitoringu.
    Co się stanie, jak dzielni strasznicy co niego dotrą?
    max. 3 lata czy jakoś inaczej?

    > poprosiłem przygodnego kierowcę

    I numerów jego auta nie pamiętasz. Pech? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2014-09-19 02:28:57
    Temat: Re: Cz?uchów - nies?uszny mandat...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 14 Sep 2014 20:46:42 +0200, Grzegorz Gawron
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >I co teraz zrobić?

    Nie zostawiac kluczykow

    A.L.

  • 24. Data: 2014-09-19 22:29:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > Nie zostawiac kluczykow

    Coś się szykuje ?

  • 25. Data: 2014-09-26 13:14:53
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Przemek <p...@g...com> wrote:

    > oczywiście masz świadków na to zdarzenie? No i rozumiem, że
    > zabezpieczyłeś ślady w pojeździe, jak np odciski palców na kierownicy i
    > drążku skrzyni? Zieeeew, słaba ta opowieść, ale próbuj dalej, w tv nic
    > ciekawego akurat nie ma...

    To uczucie, gdy Twój sarkazm jest na tyle subtelny, że inni uważają
    Cię za idiotę...

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/