  • 1. Data: 2014-09-14 03:01:41
    Temat: Naklejanie folii odblaskowej
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Czy można okleić sobie samochód żółtą folią odblaskową? Oczywiście nie
    cały, ale pasek wzdłuż albo jakieś kawałki tu i ówdzie z boku (np. na
    słupkach między drzwiami - przy okazji odrapane bym zalepił). Nikt się
    nie przyczepi? Bo przecież "jesteś widoczny - jesteś bezpieczny", a mam
    szary samochód, a z boku to tylko kierunkowskazy widać.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-09-14 17:13:48
    Temat: Re: Naklejanie folii odblaskowej
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-09-14 03:01, Grzexs pisze:
> [...]
    > nie przyczepi? Bo przecież "jesteś widoczny - jesteś bezpieczny", a mam
    > szary samochód, a z boku to tylko kierunkowskazy widać.

    IMO możesz - nic tego nie zabrania.

    Ale nie wiem czy to nie będzie wyglądało jakoś dziwacznie (różne kąty
    nachylenia tych odblasków mogą powodować jakieś dziwne efekty)

  • 3. Data: 2014-09-14 19:20:38
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@g...DALEJWIESZCO>

    W dniu 14.09.2014 03:01, Grzexs pisze:
> [...]
    > nie przyczepi? Bo przecież "jesteś widoczny - jesteś bezpieczny", a mam
    > szary samochód, a z boku to tylko kierunkowskazy widać.

    Ostatnio widziałem... w PL... samochód jakiegoś araba (BMW X5/7 coś
    takiego gabarytowo)... z chromu/srebra? W sensie koloru był nijakiego :)
    W zależności gdzie stał i co odbijał w swojej karoserii :) Paskudztwo :)