  • 11. Data: 2010-06-17 12:47:44
    Temat: Re: Czy Peugeot 406 1.9 TD pojedzie na oleju rzepakowym/słonecznikowym?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-17 12:19, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    ^^^^^^

    > Nie kojarzę, mógłbyś jakieś nicki podać?

    :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-06-17 12:52:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-06-17 12:19, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > ^^^^^^

    > :)

    ????

  • 13. Data: 2010-06-17 14:09:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-17 12:52, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > ????
    http://groups.google.pl/groups/profile?hl=pl&enc_use
    r=LJ_FVxcAAABdFh4n38WOzKWSGyUXrMBXGunfZjCv84brFM4_AD
    IUNw

    i odmiany.

  • 14. Data: 2010-06-17 14:35:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "R2" <s...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote
    >

    > a po ile jest ten legalny rzepak?

    Obecnie 3.58, ostatnio byl 3.49. W zeszlym roku 2.99.

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2010-06-17 14:44:36
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Mirek Ptak pisze:
    (...)
    > http://groups.google.pl/groups/profile?hl=pl&enc_use
    r=LJ_FVxcAAABdFh4n38WOzKWSGyUXrMBXGunfZjCv84brFM4_AD
    IUNw

    > i odmiany.

    Wisisz mi czyszczenie monitora :)

    http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/msg/32
    69f28943cbe303?hl=pl

    Tak mi się nawinęło pierwsze z brzega ;)

  • 16. Data: 2010-06-17 15:43:34
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 17 Jun 2010 09:37:03 +0200, na pl.misc.samochody, Cavallino
    napisał(a):

    > A co to za delikwent konkretnie?
    > Znany tu wcześniej jakoś?

    Wyhodowany na pl.regionalne.warszawa - aktualnie rozpełza się po
    innych grupach. Regularnie zmienia nicka. Należy byc po prostu czujnym
    i w przypadkach watpliwych obejrzec NNTP-Posting-Host.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 17. Data: 2010-06-17 16:32:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-17 10:42, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > na Bliska legalnie zatankowac rzepaku.
    >
    > Natomiast niewiadomo jak sie zachowaja przewody paliwowe, bo niestety

    Patrząc po moim samochodzie nic się z przewodami nie dzieje ;)
    Przelewy całe, inne wężyki też, niczego w układzie paliwowym oprócz
    zmiany filtra i uszczelnienia głowicy wysokiego w pompie nie dotykałem ;)

    Pozdrawiam !!

  • 18. Data: 2010-06-17 18:14:48
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hvdblb$aab$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Przelewy całe, inne wężyki też, niczego w układzie paliwowym oprócz zmiany
    > filtra i uszczelnienia głowicy wysokiego w pompie nie dotykałem ;)

    No a ja wymienialem juz przewody przelewowe.

    PZDr
    Adam

  • 19. Data: 2010-06-17 20:19:02
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-06-17 18:14, Adam Szewczak pisze:

    > No a ja wymienialem juz przewody przelewowe.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Nawet się nie pocą, tak naprawdę to teraz nie jeżdżę na bio mam prawie
    czystą ropę w baku bo trafiłem po 3,7 większą ilość :D

    Pozdrawiam !!