  • 61. Data: 2015-05-06 08:47:45
    Temat: Re: Czy automatyczne skrzynie CVT to najlepsze automaty obecnie produkowane?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robson,

    Wednesday, May 6, 2015, 8:41:51 AM, you wrote:

    > Tak niestety jest. Gdy samochód stoi to łańcuch ślizga się po kołach
    > przekładni.

    Chwila - tam jest jeszcze sprzęgło hydrokinetyczne po drodze!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2015-05-06 09:08:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Chwila - tam jest jeszcze sprzęgło hydrokinetyczne po drodze!

    Uff. Kamień z serca.

    --
    MN

  • 63. Data: 2015-05-06 22:07:31
    Od: komar <k...@1...cc>

    On 06.05.2015 08:47, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chwila - tam jest jeszcze sprzęgło hydrokinetyczne po drodze!

    W skuterach/motocyklach z CVT jest sprzęgło odśrodkowe, ono odcina napęd
    z przekładni na koło. W tym samym czasie pasek i koła pasowe pracują,
    ale uślizg paska jest znikomy przez odpięcie koła od skrzyni.

  • 64. Data: 2015-05-07 14:44:42
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 09:08, Marcin N pisze:

    > Uff. Kamień z serca.

    Rozczaruję cię, obecność bądź nie sprzęgła hydrokinetycznego ma się
    nijak do poślizgu paska.

  • 65. Data: 2015-05-07 14:54:28
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Chwila - tam jest jeszcze sprzęgło hydrokinetyczne po drodze!

    Nie w każdym.

  • 66. Data: 2015-05-07 15:27:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robson,

    Thursday, May 7, 2015, 2:54:28 PM, you wrote:

    > Nie w każdym.

    W pozostałych jest odśrodkowe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2015-05-08 09:06:12
    Od: Robson <r...@...pl>

    > W pozostałych jest odśrodkowe.

    Bądź elektryczne, lub elektromagnetyczne, lub elektromagnetyczne z
    proszkiem ferromagnetycznym.

  • 68. Data: 2015-05-12 19:10:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-08 o 09:06, Robson pisze:

    > Bądź elektryczne, lub elektromagnetyczne, lub elektromagnetyczne z
    > proszkiem ferromagnetycznym.

    Ale JAKIEŚ sprzęgło jest. Więc ten poślizg paska/łańcucha nie powinien
    być jakiś szkodliwy.

    --
    MN