  • 1. Data: 2015-04-22 19:56:18
    Temat: 10lat kiblowania za przemalowanie maski
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Wy tu gadu gadu a szykuje się gruba sprawa.

    Co, nie wierzycie?

    http://www.autoblog.com/2015/04/20/automakers-gearhe
    ads-car-repairs/

    Prędzej czy później wprawadzą. W przypadku informatyki pretekstem byli
    pedofile i terroryści. Ale pedofile są nieporęczni w przypadku
    motoryzacji. Więc czekamy na jakiś równie idiotyczny zarys uzasadnienia.
    Najlepiej np. że przemalowanie maski może spowodować że komputer od
    sterowania szyb wysle samochód prosto w niewinne dziecko na przejściu
    dla pieszych. Albo whatever.

  • 2. Data: 2015-04-22 21:14:29
    Temat: Re: 10lat kiblowania za przemalowanie maski
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przecież już dawno pisałem, że w samochodzie jest taki sam komputer jak
    w laptopie. I że się będzie kupować samochód a do niego licencję na
    używanie oprogramowania, której nie będzie wolno odsprzedać.

    MJ

  • 3. Data: 2015-04-22 22:26:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-04-22 21:14, Michał Jankowski wrote:
    > Przecież już dawno pisałem, że w samochodzie jest taki sam komputer jak
    > w laptopie. I że się będzie kupować samochód a do niego licencję na
    > używanie oprogramowania, której nie będzie wolno odsprzedać.

    Tu chodzi o to że jakakolwiek ingerencja w samochód bedzie traktowana
    tak jak DMCA dla oprogramowania a więc ścigana. Czyli jesli wymienisz
    samodzielnie wycieraczkę to popełnisz przestępstwo. A otwarcie maski
    może być uważane za reverse engeneering. Itd.

  • 4. Data: 2015-04-22 23:06:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Apr 2015 19:56:18 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Wy tu gadu gadu a szykuje się gruba sprawa.
    > Co, nie wierzycie?
    > http://www.autoblog.com/2015/04/20/automakers-gearhe
    ads-car-repairs/

    1 prawo konsunenta: nie konsumować (czyt. nie kupować). Nie ma
    lepszego sposobu na kretynizmy, skoro nie będą się sorzedawać to
    wymrą śmiercią naturalną.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-04-23 07:57:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >Przecież już dawno pisałem, że w samochodzie jest taki sam komputer jak w
    >laptopie. I że się będzie kupować samochód a do niego licencję na używanie
    >oprogramowania, której nie będzie wolno odsprzedać.

    Tak jest od zawsze o dotyczy to również telewizorów, playerow dvd, pralek
    itp. Nie masz tej licencji wyszczególnionej, ale ona jest i jest
    nieprzenaszalna.

  • 6. Data: 2015-04-23 07:59:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2015-04-22 21:14, Michał Jankowski wrote:

> [...]
    >samodzielnie wycieraczkę to popełnisz przestępstwo. A otwarcie maski może
    >być uważane za reverse engeneering. Itd.

    Nie wiem gdzieś się tego doczytał? Po mojemu chodzi tylko o to by firmy
    trzecie nie zarabiały. Nie mieszałbym do tego DMCA.

  • 7. Data: 2015-04-23 09:49:00
    Od: p...@g...com

    --Nie wiem gdzieś się tego doczytał? Po mojemu chodzi tylko o to by firmy trzecie nie
    zarabiały. Nie mieszałbym do tego DMCA.

    tez tak to odebralem ... pierdu, pierdu o bezpieczenstwie a chodzi jak zwykle o kase

    P.

  • 8. Data: 2015-04-25 08:21:43
    Od: Tom <T...@d...com>

    > Wy tu gadu gadu a szykuje się gruba sprawa.
    >
    > Co, nie wierzycie?
    >
    > http://www.autoblog.com/2015/04/20/automakers-gearhe
    ads-car-repairs/

    OK nie ma problemu pod warunkiem że samochody będą rozdawać za darmo

  • 9. Data: 2015-04-25 08:55:40
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 08:21:43 UTC+2 użytkownik Tom napisał:

    > OK nie ma problemu pod warunkiem że samochody będą rozdawać za darmo

    W ZSRR Wołgę dawali darmo. Co prawda do przepłynięcia.

  • 10. Data: 2015-04-26 13:31:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-25 o 08:55, k...@g...com pisze:

    > W ZSRR Wołgę dawali darmo. Co prawda do przepłynięcia.

    Hi hi :)

    To prawie jak średniowieczny wodny test na prawdomówność ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam