  • 1. Data: 2015-04-22 21:44:21
    Temat: Nissan Micra - ładowność wnętrza
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Witam, czy w nowych nissanach micra tylna kanapa się ładnie kładzie na równo
    z podłogą? Ile jest wtedy miejsca między tylną klapą a plecami przednich
    siedzeń?

    Pytam Was, speców, bo chciałbym wynająć najmniejszy/najtańszy samochód w
    wypożyczalni do popyrkiwania po mieście w czasie dwutygodniowej wizyty w
    Krakowie ale w drodze z lotniska będą miał ze sobą dużą torbę narciarską
    która jak sądzę nie zmieści się w całości do żadnego auta tzw "klasy A".
    Planuję więc co zrobię - mogę z torby wyjąć narty i wpakować je jakoś "na
    skos", nawet wcisnąć między fotele przednie, a torbę z resztą ciuchów
    "zmniejszyć" i upchać w pozostałe miejsce...

    Myślicie że da się ten wyczyn zrobić? :-))

  • 2. Data: 2015-04-23 06:13:45
    Temat: Re: Nissan Micra - ładowność wnętrza
    Od: adam <a...@a...pl>

> [...]
    > która jak sądzę nie zmieści się w całości do żadnego auta tzw "klasy A".
    > Planuję więc co zrobię - mogę z torby wyjąć narty i wpakować je jakoś

    Witam,
    Wypozycz auto z boxem na narty:)
    pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2015-04-23 07:54:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adam" <a...@a...pl> wrote in message

    > Wypozycz auto z boxem na narty:)

    Jasne, ale przecież nie w tym rzecz... doczytaj proszę.