  • 1. Data: 2015-04-24 02:31:37
    Temat: Wyrok
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    http://prawonadrodze.org.pl/sad-orzekl-wbrew-temu-co
    -widzial/

    "Polski sędzia zawsze da wiarę funkcjonariuszowi i na podstawie jego zeznań wyda
    wyrok skazujący. Zasada ta nie zna wyjątku. Sędziowie tak są szkoleni i tak
    rozliczaniu ze swojej pracy. Do wydania wyroku skazującego - prócz zeznań
    funkcjonariusza - polskiemu sędziemu nic więcej nie trzeba.
    Pan Mieczysław dostarczył Sądowi nagranie dokumentujące moment parkowania
    samochodu. Nagranie to zadało kłam zeznaniom funkcjonariuszy. Pani sędzia Dorota
    Grabska-Trześniowska z Sądu Rejonowego Kraków-Podgórze obejrzała film i. skazała
    pana Mieczysława, opierając się na zeznaniach funkcjonariuszy. W uzasadnieniu
    wyroku nie odniosła się ani jednym słowem do dowodu z nagrania."

    Reszta w linku (długie ale warto, ku przestrodze). Czas chyba aby społeczeńswo
    wzięło sprawy w swoje ręce. Prawo ma chronić niewinnych a skazać kłamców. :)

    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 2. Data: 2015-04-24 08:41:35
    Temat: Re: Wyrok
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Get out of the road if you want to grow old.

    Jesli sad nie bierze pod uwage ewidentnych dowodow - to takie cos
    jest chyba przeslanka do kasacji wyroku.
    nie mam czasu czytac - drugi termin byl?

  • 3. Data: 2015-04-24 08:48:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abn140,

    Friday, April 24, 2015, 8:41:35 AM, you wrote:

    > Jesli sad nie bierze pod uwage ewidentnych dowodow - to takie cos
    > jest chyba przeslanka do kasacji wyroku.

    Sąd ma prawo swobodnej oceny dowodów :(

    > nie mam czasu czytac - drugi termin byl?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2015-04-24 10:58:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    LordBluzgR wrote:

    > http://prawonadrodze.org.pl/sad-orzekl-wbrew-temu-co
    -widzial/

    > "Polski sędzia zawsze da wiarę funkcjonariuszowi i na podstawie jego zeznań wyda
    > wyrok skazujący. Zasada ta nie zna wyjątku.

    chyba, żeby znała. co dość łatwo sobie w sieci znaleźć., Czyli
    wiarygodność tgeo tekstu równa zeru

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-04-24 23:02:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mhd0js$iot$1@dont-email.me...
    > chyba, żeby znała. co dość łatwo sobie w sieci znaleźć., Czyli
    > wiarygodność tgeo tekstu równa zeru

    twoje wnioski inaczej sie wyciagaly a kwantyfikatory tez jakos
    inaczej lataly w okolicach przetargow na wycinke drzew...

    podziwiam umiejetnosc wymazania sobie z rzeczywistosci
    kilkustronicowego tekstu najezonego datami, nazwiskami,
    cytatami z zeznan i skanami pism na podstawie pewnego
    byc moze i mocno wyolbrzymionego stwierdzenia z naglowka
    artykulu

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2015-04-24 23:14:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    m4rkiz wrote:

> [...]
    > cytatami z zeznan i skanami pism na podstawie pewnego
    > byc moze i mocno wyolbrzymionego stwierdzenia z naglowka

    to teraz poszukaj sobie ile spraw sadowych jest rocznie w Polsce. potem
    możesz obliczyć ile procent z nich to ta jedna opisana w linku.
    a potem możesz zacząć dowodzić, że to są wszystkie sprawy i zaden inny
    wyrok nigdy nie zapadł.