  • 131. Data: 2004-06-27 15:00:20
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Paweł Małachowski <p...@t...niewazne> wrote:

    > Użytkownicy Windowsów bez firewalli i antywirusów, za to z dobrym
    > samopoczuciem w kwestii bezpieczeństwa, to jest dopiero problem
    > Internetu...

    A co powiesz o użytkownikach wysyłających na newsy multiparty, nawet
    jeśli te multiparty zawierają jedynie text/plain?

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

  • 132. Data: 2004-06-27 15:02:44
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Paweł Małachowski napisał(a):

    > Użytkownicy Windowsów bez firewalli i antywirusów, za to z dobrym
    > samopoczuciem w kwestii bezpieczeństwa, to jest dopiero problem
    > Internetu...

    No jasne :) Zwlaszcza, jak taki user w zyciu na tym windowsie wirusa nie
    mial (6 lat), ani trojana. Ale wycinac na serwerze "za morde" to fajnie
    jest :)

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====

  • 133. Data: 2004-06-27 15:03:52
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 27 Jun 2004, Kocureq wrote:

    Halo, tu ziemia,

    > Ze niby user bez firewalla i bez antywirusa to od razu bedzie sial
    > zagrozenie?

    Niekoniecznie od razu, może być za miesiąc, jak wyjdzie kolejny babol.

  • 134. Data: 2004-06-27 16:42:47
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 27 Jun 2004, Adam Wysocki wrote:

    > A co powiesz o użytkownikach wysyłających na newsy multiparty, nawet
    > jeśli te multiparty zawierają jedynie text/plain?

    Są niewątpliwie problemem mniejszym, chyba że robią to permanentnie
    i z premedytacją. ;)
    (Właśnie naciąłem się na zmianę zachowania klienta po aktualizacji,
    przy niezmienionym konfigu).

    --
    Paweł Małachowski

  • 135. Data: 2004-06-27 17:37:58
    Od: p...@p...pl (parys)

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > W sieci dostępowej nawet łatwiej: i tak tam trzeba postawić coś,
    > co potrafi filtrować, więc czemu nie filtrować między klientami?
    > W ten prosty sposób jeden klient nie może zarazić innych i "rozłożyć"
    > całej sieci. Zdaje się o tym pisała Saddie, ale ja truskawki cukrem.
    >
    > p.

    nie zawsze mozna sobie pozwolic na kupno switch`y za okolo 1000pln za sztuke
    tym bardziej, ze rosnie wtedy i tak juz duze prawdopodobienstwo, ze
    blokersi za pomoca jakiegos narzedzia (nawet butli z palnikiem) wyciagna
    go chocby z sejfu ;P

    blokersi to naprawde zdolne i szczwane bestie, sam tez mieszkam w bloku to
    wiem, rower przyczepiony do barierki na balkonie na 9p tez kiedys komus
    ukadli, w calosci!! :P

    :p

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 136. Data: 2004-06-27 17:51:47
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Kocureq napisał(a):

    > Ze niby user bez firewalla i bez antywirusa to od razu bedzie sial
    > zagrozenie?

    Nic takiego nie pisalem :P

    > Mam wewentrzne IP i od roku sie obywam bez zadnych trojanow,
    > wirusow czy innych badziewi. Nie mam antywirusa ani firewalla, uzywam
    > jedynie AdAware co jakis czas. Wystarczy dobrze korzystac z kompa.

    Coz. Jestes zbyt pewny siebie. Kwestia czasu jest kiedy taka postawa
    odbije sie Tobie czkawka ;)

    j.

  • 137. Data: 2004-06-27 17:53:10
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    parys napisał(a):

    > blokersi to naprawde zdolne i szczwane bestie, sam tez mieszkam w bloku to
    > wiem, rower przyczepiony do barierki na balkonie na 9p tez kiedys komus
    > ukadli, w calosci!! :P

    Razem z balkonem? ;P

    Swoja droga to gdzie trzymacie serwer? ;P

    j.

  • 138. Data: 2004-06-27 18:56:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On 26 Jun 2004 23:48:13 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>
    wrote:

    >W sieci dostępowej nawet łatwiej: i tak tam trzeba postawić coś,
    >co potrafi filtrować, więc czemu nie filtrować między klientami?

    ...o ile sprzęt na którym się ją stawia to umożliwia co nie jest takie
    oczywiste w przypadku wielu łonabiprowajderów-skrętkowiczów...

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 139. Data: 2004-06-27 19:12:49
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    januszek napisał(a):

    > Coz. Jestes zbyt pewny siebie. Kwestia czasu jest kiedy taka postawa
    > odbije sie Tobie czkawka ;)

    Jedyna szansa bylyby wirusy, ktore jakos przedostana sie przez firewall
    na serwerze, zainfekuja ktorys z "wewnetrznych" windowsow (ciekawe jak,
    skoro zaden z nich nie ma forwardowanych portow :) i potem moj
    (oczywiscie jesli nie bede mial poprawki). Troche malo prawdopodobne.
    Rozumiem, ze kwestia czasu jest wystapienie najbardziej
    nieprawdopodbnego zbiegu okolicznosci (Aston mi na taskbarze wyswietla
    prawa Murphy'ego :) ale ten czas wydaje sie byc odpowiednio duzy. No i
    potem taki wir zeby cos zrobic musialby przejsc "w druga strone" przez
    firewalla i czaic sie u mnie do czasu az go nie wywale recznie (liste
    uzywanych taskow znam na pamiec, a komp dzial tylko jak jestem w domu).

  • 140. Data: 2004-06-27 19:26:29
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Paweł Małachowski napisał(a):

    > Wyznawca mitycznej mocy firewalli?

    Nie, po prostu jest to jedna z barier :)

    > Jak to jak? Pan Zdzisio kliknie i jeszcze sam hasło z bitmapy przepisze,
    > żeby bardzo ważnego ZIP-a rozpakować.

    Wlasnie, ze takich ludzi to w tej sieci nie ma :)

    > Np. nie będziesz jej miał, bo zostanie opublikowana ,,wkrótce''.

    Znajac ruchawosc MS to to jest wlasnie najslabszy punkt calej teorii :)