eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy istnieją tanie płyty główne dla Intele 6 generacji z PCI? › Re: Czy istnieją tanie płyty główne dla Intele 6 generacji z PCI?
    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy istnieją tanie płyty główne dla Intele 6 generacji z PCI?
    Date: Sun, 7 Aug 2016 23:54:32 +0200

    Proces Marcin N <m...@o...pl> zwrócił błąd:
    > Szukam niedrogiej płyty głównej pod procesory Intela 6 generacji (złącze
    > 1151) i nie widzę ani jednej, która ma choć jedno złącze PCI.
    >
    > Czy producenci powariowali, czy o czymś nie wiem?

    Jaki chipset? W najtańszych z z170 PCI nieraz są, także w h170 czy h110.
    Żeby płyta miała PCI, to potrzebuje dodatkowego mostka PCIex-to-PCI, np.
    od Asmedii.

    Przykładowa tania płyta z PCI to Asus H110-PLUS. Tanich płyt z z170 i
    h170 w zasadzie nie ma w ogóle, nieważne czy z PCI czy bez. Ale niektóre
    z najtańszych mają PCI.

    Osobiście szukałem najtańszej płyty na z170 która by to miała, i
    znalazłem m.in. GA-Z170-HD3P. Ma całkiem sporo różnych złączy (chociaż
    nie wszystkie jakie można wymarzyć).

    --
    Saiko Kila
    Nasz sołtys na co dzień urzęduje w takiej dużej chacie w wiosce. A