  • 11. Data: 2009-05-28 15:06:00
    Temat: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości
    news:gvlvj4$cmg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > szykuje sie zakup nowego kompa intel core2 duo 2.9 Ghz.
    > Do tej porty pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na
    > windows xp 64 ?.

    Nie warto, system który odchodzi pomału do lamusa, może nie wśród
    użytkowników ale dla microsoftu i producentów sprzętu. Konsekwencje mogą być
    różna od braku sterowników do braków poprawek. Lepiej poczekać na siódemkę.

  • 12. Data: 2009-05-28 16:34:37
    Od: "|3eR|<0" <.@.>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > użytkowników ale dla microsoftu i producentów sprzętu. Konsekwencje mogą
    > być różna od braku sterowników do braków poprawek. Lepiej poczekać na

    poczekac na 7 ile jeszcze przyjdzie poczekac, apple zaraz wyda leoparda
    snow, ktory z zalozenia powali windows 7 a m$ jeszcze chce czekac ?. Swoja
    droga troche malo mobilizujace jest instalowanie i pozadkowanie systemu na
    nowym przecie wiedzac ze za pol roku trzeba bedzie wszystko wywalic i
    instalowac od nowa.

  • 13. Data: 2009-05-28 16:38:48
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > droga troche malo mobilizujace jest instalowanie i pozadkowanie systemu na
    > nowym przecie wiedzac ze za pol roku trzeba bedzie wszystko wywalic i

    Ale mozesz 7 zainstalowac już dziś, nawet polskie pakiety językowe pojawiły
    się kilka dni temu, teoretycznie więc może udałoby się przejść bezpolesnie
    skoro ten wydany ostatni release ma działac do czerwca 2010 a do lutego
    chyba z pełna funkcjonalnoscią.

  • 14. Data: 2009-05-28 17:08:31
    Od: "|3eR|<0" <.@.>

> [...]
    > bezpolesnie skoro ten wydany ostatni release ma działac do czerwca 2010 a
    > do lutego chyba z pełna funkcjonalnoscią.
    Ale jak to sie bedzie mialo do oficjalnej wersji ?. Bedzie ja mozna nad
    instalowac na istniejaca bete ?.

  • 15. Data: 2009-05-28 18:57:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości grup
    > Visty wole unikac, jak juz to 7 ale pelnej 7 jeszcze nie.

    Kolejny, który nasłyszał się opowieści...

  • 16. Data: 2009-05-28 19:04:26
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości grup
    >
    > Kolejny, który nasłyszał się opowieści...

    Rok temu miałby sporo racji - teraz Windows7 to IMO mocno przereklamowana
    Vista po liftingu :)

    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-05-28 19:25:09
    Od: "maX" <a...@w...pl>

> [...]
    > szykuje sie zakup nowego kompa intel core2 duo 2.9 Ghz.
    > Do tej porty pracowalem na windows xp 32bit. Czy warto przesiadac sie na

    Dopóki 64-bitowe wersje programów nie będą RZECZYWIŚCIE szybsze od
    32-bitowych - nie warto. Pozatym na Win64 wciąż jest dużo różnych problemów
    z kompatybilnością istniejącego oprogramowania 32-bit.

  • 18. Data: 2009-05-28 22:57:56
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On May 28, 8:25 pm, "maX" <a...@w...pl> wrote:

    > Dopóki 64-bitowe wersje programów nie będą RZECZYWIŚCIE szybsze od
    > 32-bitowych - nie warto. Pozatym na Win64 wciąż jest dużo różnych problemów
    > z kompatybilnością istniejącego oprogramowania 32-bit.

    no, czesc oprogramowania na 64 bitach dziala duzo szybciej
    (kompilatory, programy do obroki multimediow, bazy danych) - wiec
    nalezaloby wiedziec, do jakich celow watkotworca kompa wykorzystuje

  • 19. Data: 2009-05-29 00:03:32
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Tzn rok temu Vista byla gorsza czy 7mka lepsza? Xp przed Sp2 nie dalo sie
    uzywac a jakos wszyscy je chwalili.

  • 20. Data: 2009-05-29 00:07:02
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Bedzie mozna pod instalowac dobrego cracka.