  • 1. Data: 2009-05-28 08:54:34
    Temat: Przeprowadzka dysków RAID 0 na nowa płyte a dane ?
    Od: "|3eR|<0" <.@.>

    Witam,
    mam podpięte 2 dyski w kontroler SATA RAID 0 na karcie PCI ( nie jest to
    kontroler zintegrowany z płytą główną).
    Jeśli podłączę ten kontroler z tymi dyskami pod nową płytę rozumie, że
    struktura RAID 0 i dane będą nietknięte?.
    Dzięki.

  • 2. Data: 2009-05-28 19:53:24
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 28 Maj, 10:54, "|3eR|<0" <.@.> wrote:
> [...]
    > Jeśli podłączę ten kontroler z tymi dyskami pod nową płytę rozumie, że
    > struktura RAID 0 i dane będą nietknięte?.

    o ile ten RAID nie ma systemu, to nie. Jeżeli ma system, to się nie
    podniesie na nowej płycie, chyba że odinstalujesz wszystkie sterowniki
    (procka, chipsetów, etc). Pomaga wyłączenie Plug&Play, bo z włączoną
    usługą win po zdeinstalowaniu ładuje sterowniki ponownie. Visty nie
    udało mi się tak przenieść. W każdym razie zaletą zewnętrznych
    kontrolerów RAID jest właśnie niezależność od płyty głównej.