  • 1. Data: 2009-01-11 18:03:30
    Temat: Czy ktos z Krakusow ma moze Tamrona SP AF 17-50 mm f2.8 XR Di II LD Aspherical (IF) (UFF!)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    No musze przeciez kupic cos zamiast tego koszmarnego kita :)
    Ma ktos moze to szklo i da poklikac?

    We believe in god, but unlike americans we do not trust her.

  • 2. Data: 2009-01-11 18:10:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Pytanie pomocnicze: jakie mocowanie?

    Sorki - SONY oczywiscie ;) Masz moze?

  • 3. Data: 2009-01-11 18:11:58
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gkdcd1$nj4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 4. Data: 2009-01-11 19:17:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gkdcr6$oik$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:

    > Sorki - SONY oczywiscie ;) Masz moze?

    Jako Pentaksiarz z Trójmiasta postaram się nie parsknąć śmiechem ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 5. Data: 2009-01-11 19:25:57
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > No musze przeciez kupic cos zamiast tego koszmarnego kita :)
    > Ma ktos moze to szklo i da poklikac?
    Miałem toto kiedyś do Canona. Krótko. Potem kupiłem prawdziwy obiektyw.

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację

  • 6. Data: 2009-01-11 20:10:59
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > No musze przeciez kupic cos zamiast tego koszmarnego kita :)
    > Ma ktos moze to szklo i da poklikac?

    hłe, hłe, hłe:
    ">> Można prosić o jakąś listę? Zwłaszcza jeśli chodzi o takie

    0. Kupno cyfry."
    i kto to napisał??

  • 7. Data: 2009-01-11 21:14:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek Swierczek pisze:
    > Miałem toto kiedyś do Canona. Krótko. Potem kupiłem prawdziwy obiektyw.

    Ten był sztuczny?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-01-11 21:16:22
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    > Ten był sztuczny?
    Sztuczną ostrość miał

    J.

  • 9. Data: 2009-01-11 22:00:31
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    Jacek Swierczek wrote:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sztuczną ostrość miał
    >
    > J.

    Moj do Nikona byl naprawde OK, dawal rade. Do porownania mialem 50/1.8.

    Pzdr,
    Blazej

  • 10. Data: 2009-01-12 07:12:37
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > hłe, hłe, hłe:
    > ">> Można prosić o jakąś listę? Zwłaszcza jeśli chodzi o takie
    >>
    > 0. Kupno cyfry."
    > i kto to napisał??

    Blad chloptasiu :)
    Ja cyfre kupilem do robienia kasy a nie zdjec :)))