  • 11. Data: 2009-01-12 07:17:48
    Temat: Re: Czy ktos z Krakusow ma moze Tamrona SP AF 17-50 mm f2.8 XR Di II LD Aspherical (IF) (UFF!)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jako Pentaksiarz z Trójmiasta postaram się nie parsknąć śmiechem ;)

    Fakt - jakbys nie mieszkal na zadupiu ;) to bym chetnie Pentaxa
    poogladal. Ktore masz body? Rozumiem, ze masz to szklo?
    Jakby co mozna liczyc na RAWy?

  • 12. Data: 2009-01-12 09:45:35
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Blad chloptasiu :)
    > Ja cyfre kupilem do robienia kasy a nie zdjec :)))

    no ale przecież jako weteran analoga potrafisz perfekcyjnie naswietlić,
    zaplanować w głowie mistrzowski kadr,
    nie musisz pstrykać setek ujec, żeby wybrac to jedno własciwe,
    to po co Ci cyfra?
    sprzedajesz zdjęcia hurtowo po 1,- zł, że koszt wykonania ich ma znaczenie?

  • 13. Data: 2009-01-12 09:54:10
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > to po co Ci cyfra?
    > sprzedajesz zdjęcia hurtowo po 1,- zł, że koszt wykonania ich ma

    Zawsze ma znaczenie - zmniejsza zysk.

  • 14. Data: 2009-01-12 10:21:48
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > Zawsze ma znaczenie - zmniejsza zysk.

    taaak, czyli Twoje opowiastki o tym, jaka to analogowa fotografia jest kuul
    można między bajki wstawić,
    bo to tylko opowiastki,
    w praktyce tłuczesz zdjęcia na ilość, może coś się wybierze, tak jak wszyscy :)