  • 11. Data: 2009-01-09 13:34:39
    Temat: Re: Czy ktos z Krakusow moglby pozyczyc na jutro K20D z kitem?
    Od: k...@w...pl

    No właśnie ...K 20D chyba ma nie wiele wspólnego z Nintendo Wii. Ale
    mogę się mylić ;)
    Pozdrawiam
    K.

  • 12. Data: 2009-01-09 14:03:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Swierczek pisze:

    > A jakie Nintendo robi aparaty??

    Na razie żadnych, ale to w kwestii lepszości konsol do grania. Co z
    tego, że najlepsze wśród producentów aparatów, jeśli przy Wii są do d...
    (chodzi mi bardziej o filozofię rozrywki niż inne aspekty, chociaż muszę
    przyznać, że dzięki temu grywalność musi być zupełnie inaczej oceniana i
    coś co na Xbox, albo PS3 będzie po prostu nudne, na Wii jest rewelacyjną
    zabawą).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 13. Data: 2009-01-09 18:16:08
    Od: k...@w...pl

    No ja to wszystko rozumiem..ale to chyba nie ten watek...przynajmniej
    odnoszę takie wrażenie..zaczęło się od prośby o pożyczkę K20D a na
    czym się skończy..kto to wie ;)
    Pozdrawiam
    K.

  • 14. Data: 2009-01-09 20:01:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    k...@w...pl pisze:
    > No ja to wszystko rozumiem..ale to chyba nie ten watek...przynajmniej
    > odnoszę takie wrażenie..zaczęło się od prośby o pożyczkę K20D a na
> [...]

    Zaczęło się o nowym ultrazoomie, a zobacz na czym się skończyło -
    niedawny wątek. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 15. Data: 2009-01-10 09:32:10
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Hej

    > No prawdziwy Krakus, myhyhy
    > Od kiedy Ty to lustro kupujesz? 3-4 lata? Kupiłeś wreszcie
    > jakiekolwiek? :)

    Nie, a po co jesli moge pozyczyc takie na jakie mnie nie stac? :)
    Wiesz, interes kiepsko idzie, kasy brak itd...

  • 16. Data: 2009-01-10 12:41:32
    Od: k...@w...pl

    Tyle, ze o ile wiem Twoje pytanie zostało bez odpowiedzi..bo jakoś
    chętnych na to pożyczanie nie widać. I chyba nawet nie dziwota bo to
    przecież to nie pudełko zapałek ;)