  • 1. Data: 2009-01-19 08:19:39
    Temat: Czy kupno tv full HD ma sens?
    Od: "saa" <a...@p...fm>

    Z forum doczytałem ze platformy cyfrowe nadaja 1280x 720 i to przy bardzo niskim
    bitrate
    i nie ma sie to zmienic w nablizszym czasie, wiec czy warto sie porywac na duzo
    drozsze
    telewizory full HD czy tez pozostac przy HD Ready ?

  • 2. Data: 2009-01-19 09:42:01
    Temat: Re: Czy kupno tv full HD ma sens?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "saa" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    >Z forum doczytałem ze platformy cyfrowe nadaja 1280x 720 i to przy bardzo
    >niskim bitrate

    A która platforma tak nadaje?
    Bo Cyfra + nadaje Canal+ z 1920*1080 przy wysokim bitrate.

  • 3. Data: 2009-01-19 10:11:59
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

> [...]
    bitrate
    > i nie ma sie to zmienic w nablizszym czasie, wiec czy warto sie porywac na duzo

    nie warto, ale ceny spadają i bywają FHD niewiele droższe i te warto ;)

    >czy tez pozostac przy HD Ready ?

    A jaki masz HD Ready i po co zmieniać ?

    To są tylko moje prywatne opinie ale mogą być blisko "obiektywnej prawdy" ;)
    pozdrawiam, R.G.

  • 4. Data: 2009-01-19 11:42:07
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik saa napisał:

> [...]
    drozsze
    > telewizory full HD czy tez pozostac przy HD Ready ?

    Ja kupiłem TV 32PFL9613D Philipsa. Do tego mam platforme nTV. Obraz TVP
    HD, Eurosport HD i Discovery HD to coś wspaniałego na tym TV. Za 3130zł
    warto było dać za FullHD, 2ms, kontrast 55000:1, Ambilight, dźwięk
    Virtual DD (2*15W) Posłuży na lata.

  • 5. Data: 2009-01-19 11:44:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.01.2009 saa <a...@p...fm> napisał/a:
> [...]
    drozsze
    > telewizory full HD czy tez pozostac przy HD Ready ?

    A masz jakąś platformę w ogóle? Ale imo nie warto, za dużej różnicy nie zobaczysz,
    chyba
    że planujesz BD. Dla samej telewizji nie ma sensu. No i jaki masz tv i z jakiej
    odległości
    go ogladasz?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2009-01-19 12:51:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "saa" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A która platforma tak nadaje?
    > Bo Cyfra + nadaje Canal+ z 1920*1080 przy wysokim bitrate.

    i co z tego, ja z n-ki mam ładniejszy obraz i wg tego co podawali na
    lakim to n-ka ma znacznie niższy bitrate.
    Podłączałem do tego samego tv.

    pawell

  • 7. Data: 2009-01-19 13:10:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > i co z tego, ja z n-ki mam ładniejszy obraz i wg tego co podawali na
    > lakim to n-ka ma znacznie niższy bitrate.
    > Podłączałem do tego samego tv.

    Ale co porównujesz?
    Różne sprzęty mogą dać różny obraz.
    I z platformą to nie ma nic wspólnego.

  • 8. Data: 2009-01-19 13:31:01
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Ale co porównujesz?
    > Różne sprzęty mogą dać różny obraz.
    > I z platformą to nie ma nic wspólnego.

    zgadza się, porównuje n-box i philipsa.
    testowałem również na ferdku 8900, ale równiez nie zachwyca,
    czekam, aż będe miał okazje przetestować jakiegoś z secą na linuxie.

    pawell

  • 9. Data: 2009-01-19 14:09:01
    Od: z <z...@g...pl>

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HD_czy_Full
    _HD._Plazma_czy_LCD._37_czy_42_cale._Poradnik_dla_ku
    pujacych_HDTV-1172/strona/3332.html

  • 10. Data: 2009-01-19 15:55:42
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > czy warto sie porywac na duzo drozsze
    > telewizory full HD czy tez pozostac przy HD Ready ?

    Dużo droższe? Moim zdaniem ceny mało się różnią.