  • 1. Data: 2009-01-19 09:45:31
    Temat: ferguson a telewizja na karte
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Czy któś mógłby mi powiedzieć jak sprawić by w fergusonie fx 7600 działała
    telewizja na kartę.
    Tzn karta aktywowana w piątek. Próbuję dodać kanał wpisuje nazwe i
    parametry, ale niestety w liscie kanałów nie umiem ich odnależć.

    Pozatym ferguson przy włączaniu pokazuje info wyjeto karte, chociaz karta
    jest w srodku i w opisie conax widze jej parametry.

    Dzieki

    mar

  • 2. Data: 2009-01-19 11:10:57
    Temat: Re: ferguson a telewizja na karte
    Od: Mamut <c...@g...com>

    soft oryginalny? jaka wersja? Masz dwa sloty na karte czy jeden?
    Zawsze mozesz wgrac ulepszone softy na ktorych TNK smiga bez problemu.

  • 3. Data: 2009-01-19 12:53:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Smerf napisał:

> [...]
    >
    > Pozatym ferguson przy włączaniu pokazuje info wyjeto karte, chociaz karta
    > jest w srodku i w opisie conax widze jej parametry.

    Zmień soft i wgraj liste - laki.dvhk.pl.
    inaczej nie zobaczy, bo nie zna conaxa na oryginalnym sofcie.

    pawell

  • 4. Data: 2009-01-19 12:56:32
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zmień soft i wgraj liste - laki.dvhk.pl.
    > inaczej nie zobaczy, bo nie zna conaxa na oryginalnym sofcie.

    no i wlasnie problem jest tego typu, ze nie mam komputera z takimgniazdem
    jakie jest potrzebne do wgrania softu.
    Czy da rade wgrac przez kabel ktory z jednej strony ma usb??

    mar

  • 5. Data: 2009-01-19 13:10:07
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Smerf napisał:

> [...]
    > jakie jest potrzebne do wgrania softu.
    > Czy da rade wgrac przez kabel ktory z jednej strony ma usb??

    oczywiście, tylko nie każda przejściówka się nada, niektóre nie chcą
    współpracować. Podłącz i sobie zobaczysz.
    W razie problemów pisz na priva to ci doradze.

    pawell

  • 6. Data: 2009-01-19 14:38:34
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Skąd mozna pobrać lub obejrzeć jakie kanaly mozna obejrzeć po doladowaniu
    oraz jakie są kanaly na ftp.

  • 7. Data: 2009-01-19 14:58:51
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Skąd mozna pobrać lub obejrzeć jakie kanaly mozna obejrzeć po doladowaniu
    > oraz jakie są kanaly na ftp.

    ftp://127.0.0.1

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 8. Data: 2009-01-19 16:03:05
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-19 15:38, Darek donosi, że:
    http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html
    > oraz jakie są kanaly na ftp.
    nie ftp, a FTA - tutaj:
    http://pl.kingofsat.net/pos-13E-fta_pol.php

  • 9. Data: 2009-01-19 16:37:50
    Od: misieq <m...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > Zmień soft i wgraj liste - laki.dvhk.pl.
    > inaczej nie zobaczy, bo nie zna conaxa na oryginalnym sofcie.

    A to dziwne co piszesz, u mnie na oryginalnym sofcie TnK działa bez
    problemu.

    pozdrawiam,
    Michał

  • 10. Data: 2009-01-20 07:14:29
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "misieq" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A to dziwne co piszesz, u mnie na oryginalnym sofcie TnK działa bez
    > problemu.

    Juz sobie poradziłem, wersja mojego softu to 1,92 (taka byla w oryginale).
    Ale...
    nie mam nsportu i TVP Sportu i religia tv

    Próbuję dodac wpisujac parametry z kingofsat - niestety pokazauje przy tvp
    saporcie ze 30% wartosci sygnału.

    Może traz któs mi pomoże?

    Swój poprzedni problem rozwiązałem, tak, że wczytałem aktualną listę
    programów z hotbirda.
    tzn wybrałem automatyczne wyszukiwanie w instalacji bodajże.

    pzdr
    mar