  • 11. Data: 2009-01-27 16:29:13
    Temat: Re: Czy kupno tv full HD ma sens?
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2009-01-19 13:51, pawell32 wrote:
    > Użytkownik Cavallino napisał:

    > i co z tego, ja z n-ki mam ładniejszy obraz i wg tego co podawali na
    > lakim to n-ka ma znacznie niższy bitrate.
    > Podłączałem do tego samego tv.

    Tak bo cyfra nadaje w mpeg2 a nka w mpeg4.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "We have modified our environment so radically that we must now
    modify ourselves in order to exist in this new environment"
    Norbert Wiener (1894-1964); US mathematician,
    considered as the founder of cybernetics.

  • 12. Data: 2009-01-27 21:12:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szmergiel" <k...@s...com> napisał w
    wiadomości news:glncq9$2ro0$1@news2.ipartners.pl...

    > Tak bo cyfra nadaje w mpeg2 a nka w mpeg4.

    Kanały HD jak najbardziej Cyfra nadaje w mpeg-4.