  • 21. Data: 2019-09-05 15:03:27
    Temat: Re: Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Sep 2019 12:25:58 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba

    KST? O ile wiem, nie ma takiej rejestracji.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2019-09-06 09:47:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Sep 2019 15:03:27 +0200, w <ksaju83bzm48.1aq94zniswr4c$.dlg@40tude.net>,
    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > KST? O ile wiem, nie ma takiej rejestracji.

    Mogło być KTT :)

  • 23. Data: 2019-09-06 14:23:20
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 września 2019 21:18:15 UTC+2 użytkownik wowa napisał:

    > mam podobne obserwacje tylko dotyczy to całego kraju. Ustawia sie korek
    > za jakimś zawalidrogą i jedzie tak przez dłuuuuuższy czas z powodów
    > obiektywnych. Kiedy pojawia się okienko do wyprzedzania ogólny marazm
    > powoduje że nikt się nie rusza. Ostatni w ogonku jest na tyle świeży że
    > zaczyna wyprzedzanie i budzi tym pozostałych. Bywałem i pierwszym i
    > ostatnim w ogonku :) Obserwacja powtórzona wielokrotnie.
    > Wojtek

    ruch po prostu jest na tyle duży że to nie ma sensu.
    Ja często jeżdze do mamy.
    50 km autostradą i 40 km normalną drogą.
    Na normlnej mam dwa miejsca gdzie jest sens wyprzedzać.
    Na pozostałych km szkoda nerwów.

  • 24. Data: 2019-09-09 15:49:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    >Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą z rejestracją KST (i
    >pokrewnymi chyba
    też).

> [...]
    >2-pasmowa (i pod
    >górkę), ale żaden dalej nie wyprzedza. No i muszę z szarego końca...

    Pochwalic - chca wolno, to jada wolno, grzecznie prawym pasem.

    Ja klne gdzies przed Klodzkiem - sa dwa pasy pod gore, to zawsze sie
    znajdzie jakas melepeta, co wyprzedza, ale nie ma czym.
    A odcinki krotkie ...

    J.

  • 25. Data: 2019-09-10 09:24:18
    Od: p...@g...com

    --Ja klne gdzies przed Klodzkiem - sa dwa pasy pod gore, to zawsze sie
    znajdzie jakas melepeta, co wyprzedza, ale nie ma czym. A odcinki krotkie ...

    tnij prawym jak jest moc :-)

  • 26. Data: 2019-09-10 11:16:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >sie
    >znajdzie jakas melepeta, co wyprzedza, ale nie ma czym. A odcinki

    Prawy zajety, bo przeciez melepeta wyprzedza.

    Moge sprobowac skrajnym lewym, ale to chyba jednak mam za slaby silnik
    :-)

    J.

  • 27. Data: 2019-09-10 14:16:06
    Od: p...@g...com

    -- Moge sprobowac skrajnym lewym, ale to chyba jednak mam za slaby silnik :-)

    czyli jednak nie ma mocy :-)

    niedawno ciągnę na A261 (2 pasy, bez ograniczeń) i widzę ze garbaci się wyprzedzają i
    jakoś tak im to niemrawo szlo (a na lewym kolejka) ze dojechałem prawym do naczepy i
    czekam a Hansowie na lewym świrują bo gamonie nie wiedza jak się w PL wyprzedza :-)
    ten na lewym skończył się na 86 km/h ale ten na prawym jechał 2 km/h szybciej wiec
    nie poszło ... ja się wcisnąłem pomiędzy i na lewy ale jakiemuś kolesiowi palma
    odbiła i poszedł prawa strona, pasem od wjazdu na autostradę :-)

  • 28. Data: 2019-09-11 12:46:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >-- Moge sprobowac skrajnym lewym, ale to chyba jednak mam za slaby
    >silnik :-)
    >czyli jednak nie ma mocy :-)

    No, czasem brakuje, ale czy aby na pewno wiecej mocy, zeby moc
    wyprzedzac w takich miejscach "skrajnym lewym"
    https://goo.gl/maps/1BSbPF3meJE9jvpN7

    to dobry pomysl ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2019-09-19 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Tak, powinno się zakazać spokojnej jazdy! ;)

    :)
    Tylko but, hebel, but, hebel a potem zdziwienie ze nowoczesne auta nie
    wytrzymuja 500kkm... :-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 30. Data: 2019-09-20 11:17:38

    Tue, 3 Sep 2019 14:40:09 +0200, w
    <5d6e5f2d$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>, Miroo
    <b...@b...brak.i.juz> napisał(-a):

    > Tak, powinno się zakazać spokojnej jazdy! ;)

    Spokojna jazda 3m za poprzednim pojazdem? Aha :))