  • 11. Data: 2019-09-03 21:18:13
    Temat: Re: Czy na Górnym Śląsku takie melepety to normalka?
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Jedziemy w 5-7 aut za TIR-em, ale żaden nie wyprzedzi, ale też żaden nie
    > zrobi miejsca, aby wyprzedzić na 2-3 razy. Hitem, że droga robi się 2-pasmowa
    > (i pod górkę), ale żaden dalej nie wyprzedza. No i muszę z szarego końca...

    mam podobne obserwacje tylko dotyczy to całego kraju. Ustawia sie korek
    za jakimś zawalidrogą i jedzie tak przez dłuuuuuższy czas z powodów
    obiektywnych. Kiedy pojawia się okienko do wyprzedzania ogólny marazm
    powoduje że nikt się nie rusza. Ostatni w ogonku jest na tyle świeży że
    zaczyna wyprzedzanie i budzi tym pozostałych. Bywałem i pierwszym i
    ostatnim w ogonku :) Obserwacja powtórzona wielokrotnie.
    Wojtek

  • 12. Data: 2019-09-03 21:28:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Sep 2019 12:34:58 +0200, w <qklfkg$ms4$1$Bellini@news.chmurka.net>,
    Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl> napisał(-a):

    > kim?

    T9 w Agencie zrobiło błąd ;)

    > Ten jest akurat z małopolskiego, może trasy nie znał. :]

    Po Małopolsce też jeździłem, a granice kiepsko oznaczone ;).
    No te KST najbardziej mi utkwiło :)

  • 13. Data: 2019-09-03 21:29:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 03 Sep 2019 21:06:33 +0200, w <5d6eb9b4$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał(-a):

    > Dzisiaj, pomiędzy Krapkowicami a Prudnikiem pyrkałem sobie z innymi na
    > drodze czasami 50, sporadycznie 70.

    To zostawiajcie chociaż miejsce pomiędzy :)

  • 14. Data: 2019-09-03 21:34:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-03 12:25, r...@k...pl wrote:
    > Normalnie nie mogę się nadziwić kierowcą z rejestracją KST (i pokrewnymi chyba
    > też).
    >
    > Jedziemy w 5-7 aut za TIR-em, ale żaden nie wyprzedzi, ale też żaden nie zrobi
    > miejsca, aby wyprzedzić na 2-3 razy. Hitem, że droga robi się 2-pasmowa (i pod
    > górkę), ale żaden dalej nie wyprzedza. No i muszę z szarego końca...
    >
    > Nawet w pojedynkę dziwnie jeżdżą -- 60km/h w zabudowanym, po wyjeździe dalej
    > 60...
    >
    > Pomijam już takich co sprawdzają hamulce przed każdym łukiem, bo to raczej
    > gościnne występy.

    Filmik?

  • 15. Data: 2019-09-03 22:12:49
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > To zostawiajcie chociaż miejsce pomiędzy :)

    Było od cholery miejsca. Też się dziwiłem, że tak ludzie sobie jadą.
    Spokojnie tirem można by wyprzedzać nawet gdyby ciągnął na holu
    drugiego... tyle, że żadnych ciężarowych w szeregu nie było. Godzina
    powiedzmy 11 do 12.
    Powrót około 15 już był "normalny", gęsiego, ale spokojnie, bez
    wyprzedzania, za to 90-100. Powiedział bym, klasycznie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2019-09-03 23:10:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

> [...]
    > Śląska w Polskę to jestem przerażony bezmyślnością i brakiem
    > przewidywania u tamtejszych kierowców. Albo mają kilka żyć w zapasie
    > albo nie zdają sobie sprawy ze istnieją inni kierowcy i samochody

    > ToMasz

    > ps inna sprawa że na Śląsku pomiędzy dzielnicami jest droga... po dwa
    > pasy w każdym kierunku i mamy ograniczenie do 50km/h. Wszyscy jadą
    > równiutkie 59km/h. Jak byłem nad morzem, to tam droga pomiędzy
    > miejscowościami, wygląda jak u nas rowerówka, a oficjalne ograniczenie
    > jest do 90km/h. To też może mieć wpływ na opinię Radka

    Macie też A4 przez miasto. Obok niej dwie jezdnie dla ruchu lokalnego.
    Ale koniecznie musicie jechać lewym pasem autostrady 90 km/h na
    ograniczeniu do 100.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2019-09-04 09:03:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irek.N.,

    > Dzisiaj, pomiędzy Krapkowicami a Prudnikiem pyrkałem sobie z innymi na
    > drodze czasami 50, sporadycznie 70. Nikt nikogo nie wyprzedzał, a że
    > mnie też się nie spieszyło, jechałem wyluzowany "z prądem".

    Która drogą jechałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2019-09-04 12:13:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Sep 2019 21:34:10 +0200, w <qkmf7s$b9a$2@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Filmik?

    Nie mam dostępu do monitoringu.

  • 19. Data: 2019-09-04 22:36:48
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Która drogą jechałeś?

    Krapkowice - Prudnik jest z objazdem, podobno jakiś most remontują, czy
    coś...
    O ile mnie czaszka nie myli, to przez Głogówek. Spokojna droga.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2019-09-05 14:58:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Sep 2019 17:21:48 +0200, w
    <5d6e850c$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>, ToMasz <N...@o...pl>
    napisał(-a):

    > ps inna sprawa że na Śląsku pomiędzy dzielnicami jest droga... po dwa
    > pasy w każdym kierunku i mamy ograniczenie do 50km/h. Wszyscy jadą
    > równiutkie 59km/h.

    Ograniczenia na Śląsku/Małopolsce (w sumie więcej poruszałem się po Małopolsce)
    to też osobna historia.
    Koniec terenu zabudowanego i od razu znak 50km/h. Po chwili 70km/h, a za chwilę
    40km/h. Normalnie nie nadążam czytać.
    Ale dla równowagi było i jakieś 70km/h na zakręcie i to takie bez zapasu dla
    osobówek.
    Sądząc po barierkach, wielu dodało +20 albo i więcej... :)