eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy po podpieciu obudowy zew HDD z dyskiem z OSem bede mogl odzyskac stare dane? › Czy po podpieciu obudowy zew HDD z dyskiem z OSem bede mogl odzyskac stare dane?
    From: Rafal M <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Czy po podpieciu obudowy zew HDD z dyskiem z OSem bede mogl odzyskac stare
    dane?
    Date: Mon, 29 Jun 2009 06:45:31 -0700 (PDT)

    Hej

    Mam stary dysk SATA2, ktory jest podzielony na dwie partycje NTFS, w
    tym jedną systemowa.
    Czy po wlozeniu takiego dysku do obudowy zewnetrznej USB bede mogl
    uzyskać dostep do danych na tym dysku?

    Chodzi mi o taka przeprowadzke danych - mam nowy HDD, wkladam go do
    desktopa, rownoczesnie wyciagajac stary dysk (z OSem itd). Na nowym
    HDD od nowa instaluje OS itd. Ten stary HDD wkladam do obudowy
    zewnetrznej na USB, podlaczam do PCeta i zgrywam z niego dane, i
    dopiero pozniej formatuje.
    Czy takie zagranie jest mozliwe?

    BTW Pozniej, przy formatowaniu tego dysku zewnetrznego jakiego systemu
    pliku uzyc? FAT32 czy NTFS? Wazne, zeby zapis/odczyt byl mozliwy za
    rowno spod rodziny OSów Windows jak i Linux.

    Pozdrawiam
    Rafal