  • 11. Data: 2013-12-29 00:08:12
    Temat: Re: Czy radia kradną?
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f4a69c80-2d5d-4921-b2f4-a2c940dc4c38@googlegrou
    ps.com...
    Mam pytanie czy nadal jest powszechna kradzież radiów, nawigacji, kamer,
    smartfonów i innych zabawek zostawionych w zaparkowanym aucie?

    Ubezpieczyciel auta mówił, że muszę te rzeczy ściągać, ale nie chce mi się
    wierzyć, a bardziej nie chce mi się ściągać panelu skoro w biedronce kupuje
    się całkiem wypasione radio za mniej niż 200 zł?

    no to nie sciagaj, tylko potem sie nie zdziw jak Ci jakis pojeb w brudnych
    kreszowych dresach i bialych skaprecinach ktore biale byly 5 lat temu
    rozjebie zamek albo szybke wybije... nic sie nie zmienilo - zawsze sie
    znajda analfabeckie chuje, ktorym potrzeba na dzialke / flaszke
    [niepotrzebnie skreslic] - mi ostatnio wycieraczki "z markietu ze
    szpoilerami" zajumali - cena detaliczna 10 pln komplet :D a nawet byly ciche
    i niezle zgarnialy wode... :D
    takze wiesz.
    poza tym z zasady nie napedza sie rynku lewizny - bo jak to mowia "okazja
    czyni zlodzieja"...

  • 12. Data: 2013-12-29 00:54:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 28 Dec 2013 13:37:57 +0100, jerzu napisał(a):

    > U mnie pod blokiem gość zostawia antene od CB na aucie od kilku lat, i
    > jeszcze mu nie ukradli.

    No ja też kilka lat zostawiałem wszędzie, aż tu nagle ktoś uciął przewód i
    ukradł - antena jaiś najtańszy padalec, warta góra kilkadziesiąt złotych.

  • 13. Data: 2013-12-29 02:24:55
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Trzeba zostawić butelkę dobrej wódki, tylko zamiast C2H5OH
    > wlać tam CH3OH. Ślepy złodziej niczego nie ukradnie.
    I pójść siedzieć za spowodowanie trwałego uszczerbku na zdrowiu?
    Taki duży, a taki naiwny.
    Megrims obudź się - w Polsce żyjemy - tutaj prawo chroni złodzieja i
    bandytę.
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/pobity-i-ok
    radziony-trafi-do-wiezienia-zranil-napastnika,380852
    .html
    Wypowiedź Pani prokurator Alicji Cichosz:
    "Prawo zapewnia każdemu ochronę" - PKP
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 14. Data: 2013-12-29 08:00:04
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-28 00:25, d...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Czy nadal jest rynek na kradzione radia?
    >
    > Za ile taki złodziej jest w stanie sprzedać taki ukradziony sprzęt bez pudełka,
    gwarancji, często dodatkowych akcesoriów itp.?

  • 15. Data: 2013-12-29 12:50:58
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał :

    > U mnie pod blokiem gość zostawia antene od CB na aucie od kilku lat, i
    > jeszcze mu nie ukradli.

    A mi ukradli i to całkiem niedawno chujowego Hustlera na magnesie, który
    nowy w sklepie jest warty jakieś cztery dychy. Wartość anteny spadła
    dodatkowo, bo obcięli kabelek nożykiem. I co? Nie da się? Tak samo zniknie
    chińskie radio kupione w stonce czy innym lidlu za stówę bez grosza.

    Trzeźwa ocena opłacalności tego jest nie na miejscu. Tu nie o kasę chodzi, a
    o rozrywkę przy której pryszczaty zasmarkaniec może zarobić choćby na
    browara. Tak dla sportu, z nudy, albo zwyczajnie żeby z wprawy nie wyjść. Ci
    co kradną kompletami koła warte kilka ładnych tysięcy pln myślą już trochę
    innymi kategoriami.

    pzdr
    --
    ARQ

  • 16. Data: 2013-12-29 16:01:53
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-29 21:06, Megrims pisze:

    Ustaw zegar w komputerze, albo strefę czasową.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2013-12-29 19:26:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-29 02:24, WOJO pisze:
> [...]
    radziony-trafi-do-wiezienia-zranil-napastnika,380852
    .html

    > Wypowiedź Pani prokurator Alicji Cichosz:

    A co, to Ci się nie podoba? Normalne postępowanie, a Ty się
    podniecasz medialnymi atrakcjami. "Normalne" znaczy zgodnie
    z prawem i tak jest w całym "cywilizowanym" świecie.
    Sąd, prokuratura i policja (w kolejności dowolnej) na
    ustalić fakty i jak mniemam, w finale uniewinnić emeryta oraz
    stosowne ukarać napastnika. To co Megrims proponuje, to nie
    jest działanie w obronie własnej, tylko działanie z premedytacją
    i za to się idzie siedzieć. No, ale to nie pierwszy taki
    pomysł. Ciesz się, że mamy prawo kontynentalne...

  • 18. Data: 2013-12-29 21:06:56
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-28 17:24, WOJO pisze:
> [...]
    radziony-trafi-do-wiezienia-zranil-napastnika,380852
    .html

    > Wypowiedź Pani prokurator Alicji Cichosz:
    No niestety tak jest. Aferę ze strzelaniną przy kradzieży transformatora
    wszyscy pamiętają.

  • 19. Data: 2013-12-30 00:29:22
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-30 09:28, Megrims pisze:

    > teraz dobrze?
    o teraz :)

  • 20. Data: 2013-12-30 00:36:31
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-12-29 16:01, sqlwiel pisze:
    > W dniu 2013-12-29 21:06, Megrims pisze:
    >
    > Ustaw zegar w komputerze, albo strefę czasową.

    Dziękuje za zwrócenie uwagi. Przestawione