  • 1. Data: 2015-01-22 08:33:08
    Temat: Czy też"Tak mu się śpieszyło do zjazdu"?
    Od: depros <d...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=K5OgxvnWLu8

    Temu też się śpieszyło do zjazdu?
    Również zjazd i dzwon tyle że starszy jeździec, bariery i chłop żyje. Z
    tego co piszą w sieci to zasłabł. Młody jeździec z durnie opisanego
    filmu "Tak mu się spieszyło do zjazdu" nie ma jak się obronić.

    Zesrany TV i badziewiaste portale;/ Sraka płynąca strumieniem.

  • 2. Data: 2015-01-22 09:12:41
    Temat: Re: Czy też"Tak mu się śpieszyło do zjazdu"?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Zesrany TV i badziewiaste portale;/ Sraka płynąca strumieniem.

    Obojętnie jakbys się nie zesrywal, to młody jechał za szybko.

  • 3. Data: 2015-01-22 09:22:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > "Tak mu się spieszyło do zjazdu" nie ma jak się obronić.
    >
    > Zesrany TV i badziewiaste portale;/ Sraka płynąca strumieniem.

    Nie masz co robic ? To wez sie do roboty.
    Czasmi to tu jednak przydalby sie moderator.

  • 4. Data: 2015-01-22 10:10:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    depros wrote:

    > Sraka płynąca strumieniem.

    to się podetrzyj i weź stoperan

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-01-22 10:21:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >https://www.youtube.com/watch?v=K5OgxvnWLu8
    >Temu też się śpieszyło do zjazdu?

    Lepiej zobacz to (stare i bylo)
    https://www.youtube.com/watch?v=MXSFXPtcrlE

    Jaki blad kierowca popelnil ?

    J.

  • 6. Data: 2015-01-22 10:29:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, January 22, 2015, 10:21:18 AM, you wrote:

    > Lepiej zobacz to (stare i bylo)
    > https://www.youtube.com/watch?v=MXSFXPtcrlE
    > Jaki blad kierowca popelnil ?

    Zmieniał pasy bez kierunkowskazów?