  • 1. Data: 2015-01-20 17:56:05
    Temat: Flash z opóźnieniem
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Czy mi sie tylko wydaje, bo nie usmiecha mi sie płacic za debila
    zapieprzającego lewym pasem.
    Miał ktoś z was kiedyś takie wątpliwości ?

  • 2. Data: 2015-01-20 18:28:15
    Temat: Re: Flash z opóźnieniem
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-20 o 17:56, Czesław Wiśniak pisze:
    > Czy mi sie tylko wydaje, bo nie usmiecha mi sie płacic za debila
    > zapieprzającego lewym pasem.
    > Miał ktoś z was kiedyś takie wątpliwości ?

    miałem (wyprzedzał mnie) - zdjęcie nie przyszło, ale nawet paznokcia nie
    dałbym obciąć że zawsze tak jest

    Łukasz

  • 3. Data: 2015-01-20 21:42:05
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 17:57:45 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Miał ktoś z was kiedyś takie wątpliwości ?

    no, tak to jakos dziala:
    https://www.youtube.com/watch?v=xtRmlOE-8_g

    WS

  • 4. Data: 2015-01-21 16:24:33
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2015-01-20 17:28, dddddddd <f...@e...com> wrote:

    > miałem (wyprzedzał mnie) - zdjęcie nie przyszło, ale nawet paznokcia nie
    > dałbym obciąć że zawsze tak jest

    Ja też miałem jw.