  • 1. Data: 2018-06-23 23:12:49
    Temat: Czy u Was dziś Yanosik nie działał?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Chyba zemściło się na mnie narzekanie na nawigację Yanosika.
    Sporadycznie miewam dłuższe wyjazdy i akurat dziś takowy miałem. Cały
    dzień, od rana do nocy nie działał "antyradar". Żadnych komunikatów o
    suszarkach, radarach stacjonarnych i innych, z wyjątkiem nieoznakowanych.

    Gdy uruchomiłem Yanosika otrzymałem komunikat, że przerwa techniczna
    będzie od 18tej to 6tej jutro. Na stronie WWW z kolei napisali o
    krótkiej przerwie do godziny 16tej. Czy oni już przestają panować nie
    tylko nad swoją nawigacją?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-06-24 00:20:56
    Temat: Re: Czy u Was dziś Yanosik nie działał?
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-23 o 23:12, Marek S pisze:
> [...]
    > będzie od 18tej to 6tej jutro. Na stronie WWW z kolei napisali o
    > krótkiej przerwie do godziny 16tej. Czy oni już przestają panować nie

    U mnie nie działał...

    ... ale to chyba przez to, że go dotąd nie zainstalowałem

  • 3. Data: 2018-06-24 00:27:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Jun 2018 23:12:49 +0200, w <pgmd4n$nld$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

> [...]
    > dzień, od rana do nocy nie działał "antyradar". Żadnych komunikatów o
    > suszarkach, radarach stacjonarnych i innych, z wyjątkiem nieoznakowanych.

    Ja sporadycznie miewam całkowitą zawiechę, tj. widget jest, ale cały czas
    martwy.
    Orientuję się dopiero przy mijaniu stacjonarnego, że apka wisi.

  • 4. Data: 2018-06-24 16:44:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-24 o 00:27, r...@k...pl pisze:

    > Ja sporadycznie miewam całkowitą zawiechę, tj. widget jest, ale cały czas
    > martwy.
    > Orientuję się dopiero przy mijaniu stacjonarnego, że apka wisi.

    U mnie się nie wiesza w ogóle. Kiedyś tak robił. Ale od dłuższego czasu
    jest spokój.

    A w nawiązaniu do wątku, to z pewnością nie o to chodziło gdyż robiąc
    sobie przerwy w podróży każdorazowo zamykałem i nawigację i Yanosika.
    Więc jeśliby się zawiesił, to po przystanku działaby dalej - a nie działał.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek