  • 1. Data: 2018-06-23 22:35:45
    Temat: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
    Od: kk <k...@o...pl>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m

    "Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
    zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"

    Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

  • 2. Data: 2018-06-23 23:07:20
    Temat: Re: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Jun 2018 22:35:45 +0200, kk

    > Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

    Jeśli jest faktycznie jak piszą, to faktycznie jest słabo.

    Ja w Outlanderze też się mogę połączyć smarkfonem z autem, m.in. włączyć
    zdalnie światła mijania/pozycyjne (tryb poszukiwania auta na parkingu albo
    poświecenia sobie) :P klimatyzację, grzanie, a także timery itp. Ale żeby
    to było możliwe muszę smartfona sparować z autem, i równocześnie mogą być
    zarejestrowane tylko dwa smartfony, a sam system działa tylko przez
    bezpośrednie połączenie WiFi (co akurat piętnuję ze względu na mizerny
    zasięg -- ale już problem rozwiązałem kitując do samochodu stary smarkfon
    ze zdalną kontrolą via net). Jak chcę dodać inny smartfon obsługujący auto,
    to muszę wyrejestrować poprzednie urządzenie odpowiednią procedurą siedząc
    w samochodzie z kluczykiem w łapie. No i silnika tym nie uruchomię, musi
    być kluczyk.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-06-24 12:46:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-23 o 23:07, Myjk pisze:
> [...]

    > w samochodzie z kluczykiem w łapie. No i silnika tym nie uruchomię, musi

    No, I tu nie chodzi o to czy mogę sterować bo to po to jest, ale o to
    czy mi ktoś nie będzie sterował bez mojej wiedzy.

  • 4. Data: 2018-07-02 01:08:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"
    >
    > Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy

    Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
    zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)

    Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
    godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
    Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
    więc czemu Tesla miałaby być inna?

  • 5. Data: 2018-07-03 03:18:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 01:08, Pszemol pisze:

    > Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
    > zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)

    Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych
    zabezpieczeń.

> [...]
    > godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
    > Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,

    Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.

  • 6. Data: 2018-07-05 23:52:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych
    > zabezpieczeń.

    ?? Masz urojenia

    > Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.

    Silisz się niepotrzebnie na złośliwości...
    Tymczasem prawda jest taka, że w USA bank służy klientom a w Polsce klient
    służy bankom.

  • 7. Data: 2018-07-07 00:17:27
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-05 o 23:52, Pszemol pisze:

    > ?? Masz urojenia

    Skoro robili te testy miesiąc to Ty dopiero po tym miesiącu mogłeś to
    przeczytać. Nie rozumiesz ? To zapytaj co inni sądzą.

    > Silisz się niepotrzebnie na złośliwości...

    Pieprzysz bzdety jak zwykle.

    > Tymczasem prawda jest taka, że w USA bank służy klientom a w Polsce klient
    > służy bankom.

    Bo tylko hasło mają ?