  • 1. Data: 2015-02-28 15:45:05
    Temat: Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
    Od: nospma <"Jarcys"@op(nospma)>

    Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu
    jakiejś temperatury ??

  • 2. Data: 2015-02-28 15:48:42
    Temat: Re: Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
    Od: nospma <"Jarcys"@op(nospma)>

    Mi nie chodzi, choc silnik gorący, ale temp na komp 90%

  • 3. Data: 2015-02-28 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

    > Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu
    > jakiejś temperatury ??

    Tylko po przekroczeniu temperatury.

  • 4. Data: 2015-02-28 18:12:45
    Od: nospma <"Jarcys"@op(nospma)>

    W dniu 2015-02-28 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

    > Tylko po przekroczeniu temperatury.

    A silnik Ci sie bardzo grzeje, bo u mnie jest wręcz gorący,a temp jak
    pisałem 90 st, tylko silnik 4.2

  • 5. Data: 2015-02-28 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A silnik Ci sie bardzo grzeje, bo u mnie jest wręcz gorący,a temp jak
    > pisałem 90 st, tylko silnik 4.2

    Musisz chyba bardziej sprecyzowac pytanie.
    Co to znaczy gorący? Ze bardziej niz 90stopni? Ze czujnik zle ci pokazuje?

  • 6. Data: 2015-02-28 19:01:52
    Od: "motylekpass2" <m...@w...pl>

    > A silnik Ci sie bardzo grzeje, bo u mnie jest wręcz gorący,a temp jak
    > pisałem 90 st, tylko silnik 4.2

    przecie w tym potworze masz chłopie wiskoze to i kręcić się zawsze będzie
    jak motór chodzi

  • 7. Data: 2015-02-28 19:04:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Musisz chyba bardziej sprecyzowac pytanie.
    > Co to znaczy gorący? Ze bardziej niz 90stopni? Ze czujnik zle ci pokazuje?

    Smierdzi mi trollem.

  • 8. Data: 2015-02-28 20:03:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nospma"

    Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu
    jakiejś temperatury ??
    ---
    Mój wiatrak nie chodzi ale kręci się jak wiatr zawieje

  • 9. Data: 2015-02-28 20:59:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nospma,

    Saturday, February 28, 2015, 3:45:05 PM, you wrote:

    > Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi?? Czy po przekroczeniu
    > jakiejś temperatury ??

    Myślisz, że jak zmienisz nicka, to cię nikt nie rozpozna,
    podkłokietniku?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2015-03-01 07:31:07
    Od: nospma <"Jarcys"@op(nospma)>

    Czyli na 100% musi wiatrak chodzić tak ???
    Czyli co może być "zjebane" ??