  • 11. Data: 2015-03-01 09:59:43
    Temat: Re: Czy wiatrak od chłodnicy wam cały czas chodzi??
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

    > Czyli na 100% musi wiatrak chodzić tak ???
    > Czyli co może być "zjebane" ??

    Wiatrak lub czujnik.

  • 12. Data: 2015-03-01 10:20:29
    Od: nospma <"Jarcys"@op(nospma)>

    wiatrak jest sprawny bo na "sucho" chodzi, bo go podłączali
    Tez myślałem o czujniku, możesz podpowiedzieć jaki ten czujnik ?? I czy
    trudno się do niego dostać ??

  • 13. Data: 2015-03-01 12:30:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

    > wiatrak jest sprawny bo na "sucho" chodzi, bo go podłączali
    > Tez myślałem o czujniku, możesz podpowiedzieć jaki ten czujnik ?? I czy
    > trudno się do niego dostać ??

    Skoro chodzi podłączony na krótko to teraz trzeba sprawdzić czujnik.
    Nie wiem gdzie jest w Twoim aucie, w jednym z moich gdzie mi padł był
    wkręcony w chłodnice i był bardzo łatwo dostepny.
    Wyciągnąłem, podgrzałem, wiatrak nie działał nadal. Wymieniłem i wszystko
    wróciło do normy.

  • 14. Data: 2015-03-01 12:39:27
    Od: nospma <"Jarcys"@op(nospma)>

    W dniu 2015-03-01 o 12:30, Budzik pisze:
> [...]
    > wkręcony w chłodnice i był bardzo łatwo dostepny.
    > Wyciągnąłem, podgrzałem, wiatrak nie działał nadal. Wymieniłem i wszystko

    Jak sie nazywa ten czujnik ?
    I dzięki za odpowiedzi

  • 15. Data: 2015-03-01 14:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nospma "Jarcys"@op(nospma) ...

    > Jak sie nazywa ten czujnik ?

    Czujnik temperatury silnika?
    Czujnik temepratury płynu chłodzacego?

  • 16. Data: 2015-03-02 20:15:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nospma"

    Czyli na 100% musi wiatrak chodzić tak ???
    Czyli co może być "zjebane" ??
    ---
    Nie musi chodzi, może się kręcić :-) ale jak wiatru nie ma to i kręcił się
    nie będzie :-)

  • 17. Data: 2015-03-02 20:16:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nospma"