  • 1. Data: 2014-09-23 23:13:55
    Temat: Szwajcarska pinologia
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    http://allegro.pl/2x-ad797-ar-na-przejsciowce-dip8-d
    il8-nowe-hi-amp-i4626351321.html

    Się rozśmieszyłem.

  • 2. Data: 2014-09-23 23:59:37
    Temat: Re: Szwajcarska pinologia
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 23.09.2014 o 23:13, PcmOl pisze:
    > http://allegro.pl/2x-ad797-ar-na-przejsciowce-dip8-d
    il8-nowe-hi-amp-i4626351321.html

    > Się rozśmieszyłem.

    Hah :D No co tam, wymuszony wspólny decoupling, brak dostępu do
    zerowania offsetu itp., za jedyne 60 zł :D

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 4. Data: 2014-09-24 09:50:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello butek,

    il8-nowe-hi-amp-i4626351321.html
    > Hah :D No co tam, wymuszony wspólny decoupling, brak dostępu do
    > zerowania offsetu itp., za jedyne 60 zł :D

    Zerujesz offset w małosygnałowych wzmacniaczach m.cz.? Po co?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-09-24 15:15:53
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 24.09.2014 o 09:50, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Zerujesz offset w małosygnałowych wzmacniaczach m.cz.? Po co?

    W taphajendzie nie stosuje się kondensatorów między stopniami,
    a każdy stopień wzmacnia również napięcie stałe.
    A co by to było, jakby się offsety skumulowały? Tragedia! ;-)

    --
    rry

  • 6. Data: 2014-09-24 17:15:48
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    PcmOl napisał/a:

    > http://allegro.pl/2x-ad797-ar-na-przejsciowce-dip8-d
    il8-nowe-hi-amp-i4626351321.html

    > Się rozśmieszyłem.

    Na innych jego aukcjach, również jest ciekawie.
    Był tam bezpiecznik...
    hahahahaha

  • 7. Data: 2014-09-24 17:31:13
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-09-24 17:15, Michał Czarkowski pisze:

    il8-nowe-hi-amp-i4626351321.html

    > Na innych jego aukcjach, również jest ciekawie.
    > Był tam bezpiecznik...
    > hahahahaha

    Eee tam, kabel zasilający jest lepszy że zacytuję:
    "Specjalnie projektowana izolacja redukuje podbarwienia i zwiększa
    ogólną przejrzystość."

    :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2014-09-24 19:04:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RR,

    > W taphajendzie nie stosuje się kondensatorów między stopniami,
    > a każdy stopień wzmacnia również napięcie stałe.
    > A co by to było, jakby się offsety skumulowały? Tragedia! ;-)

    Ale po co zerować po drodze, skoro można na końcu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-09-24 20:24:39
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 24.09.2014 o 19:04, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ale po co zerować po drodze, skoro można na końcu?

    W audio raczej nie zerują, trzeba to potraktować jako żart, chociaż
    może w jakichś "bezkompromisowych" konstrukcjach?

    Niezrównoważenie zmniejsza dynamikę stopnia, a składowa stała
    jest niepotrzebnie wzmacniana w następnych stopniach, po drodze
    powodując trzeszczenie hajendowych potencjometrów na ten przykład.

    --
    rry

  • 10. Data: 2014-09-24 20:38:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RR,

    > W audio raczej nie zerują, trzeba to potraktować jako żart, chociaż
    > może w jakichś "bezkompromisowych" konstrukcjach?
    > Niezrównoważenie zmniejsza dynamikę stopnia,

    Nie przeginaj - nikt nie żyłuje w małych sygnałach tak wysokich
    poziomów, żeby kilka mV mogło mieć znaczenie.

    > a składowa stała jest niepotrzebnie wzmacniana w następnych stopniach,

    Nie ma czego wzmacniać za bardzo - wejście liniowe operuje już
    stosunkowo wysokim sygnałem.

    > po drodze powodując trzeszczenie hajendowych potencjometrów na ten
    > przykład.

    Trzeszczący potencjometr audiovoodoo? Niemożliwe.

    --
    Best regards,
    RoMan