  • 1. Data: 2010-08-17 22:02:18
    Temat: Czym zabezpieczyć obtarty próg?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Trochę za wcześnie zacząłem skręcać, ale myślałem, że krawężnik jest sporo
    niższy. No, nie był i obtarłem sobie o róg krawężnika próg w okolicach
    miejsca, gdzie się podstawia podnośnik. Od spodu, ale konkretnie, po
    prostu się na nim powiesiłem. Nie widać tego szczególnie, ale obawiam
    się o korozję. Czy można to jakoś prosto zakonserwować? Może nawet po
    chamsku wyglądać - tak jak napisałem - tego patrząc z zewnątrz właściwie
    nie widać. Wiem, że było coś takiego co się chyba fluidol nazywało -
    taka masa, którą się w dużych fiatach do profili wstrzykiwało. :)
    Dawało to taki klajstrowaty syf. Może coś podobnego można tam
    zastosować?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2010-08-18 00:50:58
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć obtarty próg?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Samotnik pisze:
> [...]
    > taka masa, którą się w dużych fiatach do profili wstrzykiwało. :)
    > Dawało to taki klajstrowaty syf. Może coś podobnego można tam

    Myślę że na świeżo to spokojnie możesz po prostu podkład tam położyć.
    Jak Ci się zachce to to sobie kolorem pomalujesz potem.

  • 3. Data: 2010-08-18 05:44:56
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
> [...]

    Polecam spray cynkowy, ale jakiejś dobrej firmy np.
    http://www.crcindustries.com/auto/content/prod_detai
    l.aspx?PN=18412&S=Y

    --
    Patryk

  • 4. Data: 2010-08-18 11:41:53
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Oczyścić z luźnej farby, zamalować farbą np corrina potem można nałożyć
    baranka na całość. Na drugi raz uważać, w miejscu wgięcia od środka
    mogło także nastąpić odpryśnięcie warstwy zabezpieczającej. I tak można
    profilaktycznie psiknąć fluidolem w sprayu ale nie firmy bool bo to jest
    śmietnik.

    A jak już uzbierasz kasę pojedz do blacharza, który wyciągnie to
    wgniecenie i ładnie polakieruje. Nic bardziej nie szpeci auta jak
    pogięte elementy blacharskie.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-18 14:13:33
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > A jak już uzbierasz kasę pojedz do blacharza, który wyciągnie to
    > wgniecenie i ładnie polakieruje. Nic bardziej nie szpeci auta jak pogięte

    Podobnie, jak nic bardziej nie szpeci torby od wytartego paska i domu od
    niesymetrycznie przycietych krzewow w ogrodzie.

    Jesli to tylko dupowoz z A do B a wlasciciel nie ma kompleksu czlowieka
    pracujacego na ten dupowoz pol zycia, to niech sobie bedzie pogiete.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-08-18 15:18:50
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    kamil pisze:
    > Jesli to tylko dupowoz z A do B a wlasciciel nie ma kompleksu czlowieka
    > pracujacego na ten dupowoz pol zycia, to niech sobie bedzie pogiete.

    tacy ludzie to fleje i gorąco wieże, że auto wątku nie jest fleją i auto
    doprowadzi do ładu.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-08-18 15:20:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > tacy ludzie to fleje i gorąco wieże, że auto wątku nie jest fleją i auto
    > doprowadzi do ładu.

    Co ma fleja do wgnieconego zderzaka?

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-08-18 15:21:49
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    krzysiek82 pisze:
    gorąco wierze

    mój błąd. fuck

    --
    krzysio82

  • 9. Data: 2010-08-18 15:23:13
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    kamil pisze:
    > Co ma fleja do wgnieconego zderzaka?

    auto musi wyglądać, jak ktoś nie dba o auto to o nic nie dba taki sam
    chlew zostawia na ulicy itp itd. Sam jeździłem z uszkodzonym zderzakiem
    kiedyś ale to do czasu gdy znalazła się chwila na jego naprawę.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-08-18 15:32:16
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 15:23:13 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > auto musi wyglądać,

    Nie musi.

    > jak ktoś nie dba o auto to o nic nie dba taki sam
    > chlew zostawia na ulicy

    Bzdura.

    --
    Yakhub