  • 1. Data: 2010-08-17 19:22:55
    Temat: Fajne widowsko w Sosnowcu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Dzisiaj w Sosnowcu był pokaz puknięcia pociagu w miejscki autobus.

    http://tinyurl.com/2ahokzv

    Dziurka przesliczna, na miejscu strażacy, ambulanse, pełno ludzi, pokaz.
    Ogolnie super, szkoda że mnie tak nie było, a przeciez mieszkam o rzut
    kamieniem. Widocznie taka reklama.

    Ale...

    Jadę sobie około godzinki 17 i widzę jak kręca sie tam jeszcze ludzie.
    Wracam 15 minut później i przecieram oczy ze zdumienia. W odległości 20
    metrów od chodnika na trawie stoi sobie pogięty autobus, w zasięgu
    wzroku żadnego dorosłego, za to grupka dzieciaków już zastanawia się jak
    zrobić sobie wspaniałą zabawę we wraku. A wrak cieszy oko setkami
    poskręcanych i ostrych jak brzytwa blach, dziurek i ogólnie miejsc w
    których łatwo pozbyć sie zbednych palców. WTF? Może ktos jednak jest w
    drodze? A gdzie tam, przemykam tam przed 19-tą i dalej żywej duszy
    organizatora. Nikt nie ruszył *tłustej* DUPY żeby to miejsce
    zabezpieczyć po imprezie. Nie ma dzieci, ale tylko dlatego że leje
    solidnie. Okoliczni złomiarze w mieście już wykazują uporządkowany ruch
    w kierunku wraku. I przejaśnia się ...

    Oczywiście zadzwoniłem do straży miejskiej (która nie wiadomo czy coś
    zrobi). Ale jak to możliwe, że organizator zostawia sobie wrak autobusu
    tak po prostu? To chyba nie jest normalne...

  • 2. Data: 2010-08-17 19:38:30
    Temat: Re: Fajne widowsko w Sosnowcu
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Ale...
    toć to zagłębie. nie dziwota :P

  • 3. Data: 2010-08-18 09:42:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > żadnego dorosłego, za to grupka dzieciaków już zastanawia się jak zrobić

    Za dziecka nie takie eskapady człowiek robił i w nie takie miejsca wchodził.
    Tyle, że wtedy to były inne czasy i nikt nie trzymał dziecka pod kloszem.
    Teraz to jak warkniesz na dzieciaka to ci super-niania zrobi z dupy jesień
    sredniowiecza.

  • 4. Data: 2010-08-18 10:17:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 09:42:54 +0200, BaX wrote:

> [...]
    >Teraz to jak warkniesz na dzieciaka to ci super-niania zrobi z dupy jesień

    http://wiadomosci.onet.pl/2211252,12,usa_odebrala_ma
    mie_dziecko__bo_dostalo_klapsa,item.html

    Dobrze ze USA, organy mogly wykazac sie rozsadkiem :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-08-18 21:55:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-18 09:42, BaX wrote:
    > Za dziecka nie takie eskapady cz?owiek robi? i w nie takie miejsca wchodzi?.

    Ja sobie nie przypominam żebym bawił się wsród zaostronych kawałków
    metalu ryzykując perforacje tętnicy.