  • 81. Data: 2010-04-22 07:36:58
    Temat: Re: Czyszczenie rtęci?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello T.M.F.,

    Wednesday, April 21, 2010, 11:03:31 PM, you wrote:

    [...]

    > Masz jakis klopot psychiatryczny?

    A ty masz jakie, skoro tak odpowiadasz?

    [...]

    > A widzisz roznice w stopniu utlenienia anionu, czy okuliste tez
    > potrzebujesz? Jesli widzisz to sobie to nazwiesz.

    A o reformie nazewnicta zrywającej z zawieraniem w odmianach stopnia
    utleniania słyszał?

    [...]

    > Proponuje wziasc Tine, czy Fakt. Podobna wiarygodnosc.

    A ja tobie Trybunę Ludu z lat 50-tych - poziom wysycenia nienawiścią
    do przeciwnika w dyskusji podobny.

    > Klopoty lingwistyczne jeszcze?

    Kłopoty z wysłowieniem się? Wróbelek ma jedną nóżkę bardziej?

    *PLONK* warning #1

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl