  • 1. Data: 2010-04-09 20:37:01
    Temat: SDA2516-2 a SDA2516-5
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Witam,

    Czym się różni SDA2516-2 a SDA2516-5, bo jedyną różnicę jaką znalazłem w
    datasheet'ach to oznaczenie pinu zasilania - w jednym jest VDD w drugim
    VCC albo odwrotnie.

    G.B.

  • 2. Data: 2010-04-12 13:32:55
    Temat: Re: SDA2516-2 a SDA2516-5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl> wrote in message
    > Czym się różni SDA2516-2 a SDA2516-5, bo jedyną różnicę jaką znalazłem w
    > datasheet'ach to oznaczenie pinu zasilania - w jednym jest VDD w drugim
    > VCC albo odwrotnie.

    Próbowałem Ci pomóc, ale widzę tylko datasheet do wersji -5.
    http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/4559
    7/SIEMENS/SDA2516.html
    Nie mogę znaleźć do wersji -2. Jak dasz linka do niego to zaglądnę.