  • 31. Data: 2009-01-15 21:25:19
    Temat: Re: D90, D300, 40D czy K20D ktory z nich?
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 1/15/2009 9:57 PM, Użytkownik l...@l...localdomain napisał:

    > Po co szafa? Ja osobiście nie widzę zastosowania w ,,normalnej''
    > fotografii dla więcej niż dwóch stałek i jednego zooma.
    > Albo w ogóle dobrego Tamrona 17-50, jak kto woli.

    Ale to już zalezy od potrzeb. Jeden ma szafe stałek, drugi 18-250.

    Pentax w każdym razie nie wypada najtaniej jesli chodzi o rozwijanie
    systemu.

    dziobu
    www.pk.no-ip.pl

  • 32. Data: 2009-01-15 21:34:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gko9k1$k9m$1@news.onet.pl>,
    dziobu nabazgrał:
    > Pentax w każdym razie nie wypada najtaniej jesli chodzi o rozwijanie
    > systemu.

    Ale co to jest to magiczne rozwijanie systemu? Możliwość
    kolekcjonowania litanii prawdziwego pr0fi?

    Na moje potrzeby jest OK. Na potrzeby kilku innych też. Ale
    jak ktoś robi sport i pcha się w Pentaksa, to należy mu współczuć.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )