  • 1. Data: 2010-07-27 20:44:24
    Temat: [DC] Jak kupić Scenica? Potrzebna pomoc.
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Witajcie.

    Teściowa chce kupić Scenica, tak 4-5 latka. Taką ma ochotę, taki się jej
    podoba, więc wszelkie dyskusje na temat samochodów na F nie mają sensu ;-)

    Poszukujemy w DC osoby, która za opłatą pojedzie z nami w miasto/do
    komisu/os prywatnej na oglądanie. Raczej chodzi o wstępne odsianie
    złomów (miernik lakieru/vin/oględziny). Wybrane sztuki sprawdzimy w np w
    ASO. znacie w DC takowego fachowca z wiedzą o francuzach, z miernikiem
    lakieru, dostępem do informacji z VIN? Kopnąć w koło i nacisnąć na maskę
    sprawdzając amortyzatory umiemy sami ;-)

    A wogóle warto zerkać do komisów, czy jednak kręcone liczniki, i spora
    marza powinna nas odstraszyć?

    Seco

  • 2. Data: 2010-07-27 20:50:43
    Temat: Re: [DC] Jak kupić Scenica? Potrzebna pomoc.
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:i2n9ee$2n5f$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > sprawdzając amortyzatory umiemy sami ;-)
    >
    > A wogóle warto zerkać do komisów, czy jednak kręcone liczniki, i spora

    My kupiliśmy 4-5 letnie Megane kombi u Dyszkiewicza w Konstancinie. Już
    prawie 2 lata jeździ i raczej nie sypie. Może zobacz co tam mają.

  • 3. Data: 2010-07-27 20:57:25
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemek V pisze:
> [...]
    >>
    > My kupiliśmy 4-5 letnie Megane kombi u Dyszkiewicza w Konstancinie. Już
    > prawie 2 lata jeździ i raczej nie sypie. Może zobacz co tam mają.

    No to juz 2 opinia pozytywna o Dyszkiewiczu :-) Dzięki

    Seco

  • 4. Data: 2010-07-28 00:13:31
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" >

    > Teściowa chce kupić Scenica, tak 4-5 latka. Taką ma ochotę, taki się
    > jej podoba, więc wszelkie dyskusje na temat samochodów na F nie mają
    > sensu ;-)

    Siostra ma Scenica i szwagier ma Scenica, siostra w poprzedniej "budzie"
    szwagier w "aktualnej" oba z silnikami diesla, z tym, że siostry 1,9 a
    szwagra 1.5 - mam nadzieję, że mnie nie oszukują, ostatnio zarówno
    siostra jai i szwagier stwierdzili, że jest to ostatni scenic w ich
    zyciu - nie wnikałem w szczegóły

  • 5. Data: 2010-07-28 07:59:29
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >szwagra 1.5 - mam nadzieję, że mnie nie oszukują, ostatnio zarówno
    >siostra jai i szwagier stwierdzili, że jest to ostatni scenic w ich

    Mielismy 8 scenikow w firmie z dieslami 1.9 i automatami. Polowe
    leasingu przestaly w serwisie, a naprawy czesto byly po kilka tysi.
    Czesc juz w trakcie leasingu oddalismy bo nie oplacalo sie leasingodawcy
    naprawiac. Po 3 latach z radoscia pozegnalismy wszystkie.
    Ja bym tego w zyciu nie kupil, choc z wlasna 407 mam totalnie odmienne
    wrazenia.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 6. Data: 2010-07-28 08:59:08
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 07:59, Piotr Wasil pisze:
    > bo nie oplacalo sie leasingodawcy
    > naprawiac

    A co to za leasing, gdzie leasingodawca naprawia?
    P.

  • 7. Data: 2010-07-28 11:06:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > jai i szwagier stwierdzili, że jest to ostatni scenic w ich zyciu - nie

    Oba kupione w polskim salonie ?

    Pzdr
    TG

  • 8. Data: 2010-07-28 18:17:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Jul 2010 08:59:08 +0200, Pan Piskorz

    >A co to za leasing, gdzie leasingodawca naprawia?

    Pewnie pomylił z wynajmem długoterminowym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2010-07-28 19:02:39
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Pan Piskorz <p...@b...pl> napisał(a):

    >A co to za leasing, gdzie leasingodawca naprawia?

    Normalny, w LeasePlan. Naprawa skrzyni 10kzl to powiedzieli by oddac
    samochod.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com