  • 1. Data: 2010-07-27 22:29:29
    Temat: E85 - jak to z tym paliwem jest ?
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    ... będzie na stacjach niedługo ( tańsze niż E95 ?), czy raczej nie wiadomo
    kiedy,
    bo trąbią o tym w mediach od ponad roku, a dystrybutorów E85 nie widać ...
    Znajomy chce kupić Clio 1.2 75 km na bioetanol i e95- bifuel, kosztuje 1500
    zł więcej
    od zwykłej wersji. P.

  • 2. Data: 2010-07-27 22:47:38
    Temat: Re: E85 - jak to z tym paliwem jest ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 22:29:29 +0200, Paweł wrote:
> [...]
    >Znajomy chce kupić Clio 1.2 75 km na bioetanol i e95- bifuel, kosztuje 1500

    Jak ropa bedzie po 150$ za barylke to bedzie, ponizej nie :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-07-28 09:59:02
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Paweł [p...@u...to]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

> [...]
    > Znajomy chce kupić Clio 1.2 75 km na bioetanol i e95- bifuel, kosztuje 1500

    Z tego co wiem to w Wawie są ze 4 stacje z tym paliwem i jest droższe
    niż PB95 ;-)

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 4. Data: 2010-07-28 21:26:44
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-28 09:59, Rafal Lorenc pisze:
    > Paweł [p...@u...to]

    > Z tego co wiem to w Wawie są ze 4 stacje z tym paliwem i jest droższe
    > niż PB95 ;-)
    >

    > Pozdrawiam,
    > Rafal Lorenc

    Gdzie są te stacje ??
    Trochę po DC się poruszam, ale E85 nigdzie nie widziałem...

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-07-29 08:50:02
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Czarek Daniluk [c...@n...com]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Gdzie są te stacje ??
    > Trochę po DC się poruszam, ale E85 nigdzie nie widziałem...

    Chętnie bym Ci przytoczył konkretne stacje ale to info od znajomych, sam
    nie poruszam się po DC.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc