  • 11. Data: 2010-10-12 11:48:04
    Temat: Re: DC-Łódź. Którędy?
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-12 11:29, Vlad The Ripper pisze:

    > Ze 2 tygodnie już nic się tam nie dzieje, tylko na połowie pasa na długości jakieś
    100m zdjęli asfalt i przysypali to żwirem :D. Kreatywna metoda naprawy.

    Najlepsze jest to, że cały czas stoi znak ograniczenia do 30,
    zwężenia jezdni oraz ostrzeże o sygnalizacji świetlnej. Jechałem
    tamtędy chyba w piątek około 9:40 i stało 4 gości w pomarańczowych
    kamizelkach przy dostawczaku i podpierało łopaty chyba po to,
    żeby się nie poprzewracały i nie pobrudziły przez przypadek. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 12. Data: 2010-10-12 12:34:25
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 12 Paź, 08:52, "kubelt" <k...@t...pl> wrote:
> [...]
    [...]
    > Objazd oszczedza troche czasu ale powrot na glowna droge i tak wydluza
    > podroz. Najlepiej jechac rownolegla droga na Leszno, Kampinos, Zelazowa Wola
    > i powrot na 2 przy obwodnicy Sohaczewa. Szybciej sie jedzie, weryfikuje
    > codziennie.
    Mnie sie zdarzylo pare razy widziec ogromny korek wlasnie na obwodnicy
    Sochaczewa. Pierwszy raz jechalem motocyklem (-; wiec nastepne 2 razy
    autem pojechalem przez srodek miasta. Kolejka TIRow z lewej - po
    horyzont, ale za kazdym razem byl to srodek tygodnia i srodek dnia
    (11-16). Rano i wieczorami jest lepiej?
    pozdrawiam, tomek

  • 13. Data: 2010-10-12 14:19:43
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz P. Cibor" <p...@p...onet.invalid.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i9009o$mud$...@n...news.atman.pl...
> [...]
    > udawałem. Dość dużo słyszałem o korkach na gierkówce związanych z
    > remontem za Nadarzynem. Planowany i nieprzekraczalny czas dotarcia to
    > okolice godziny 18.00. Wyjazd z DC od strony Śródmieścia, dojazd do
    > Łodzi w rejon Bałut. O której obecnie najlepiej tam wyjechać i jaką
    > wybrać drogę - może lepiej przez Sochaczew i Łowicz? A może jakis
    > wariant znany lokalnie? Nie wiem czy na wyjazd z Warszawy w określonym
    > kierunku nie będzie miał wpływu bałagan będący pochodną zamknięcia
    > tuneli przy Dźwigowej. Pozdrawiam grupę.

    Ja do Lodzi jezdze bardzo czesto bo klienta tam mamy.

    Jak jade rano spod firmy to przez Kampinos, do Sochaczewa i potem sie
    niestety DK tzeba pomeczyc.
    A jak wracam to albo Brzeziny, Jezow, Skierniewice, Grodzisk Maz.
    Albo Stryków, Słupia, Skierniewice, Grodzisk Maz.

    i na tych trasach jezdzi sie spokojnie

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2010-10-12 23:01:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2010 14:19:43 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote:

    >i na tych trasach jezdzi sie spokojnie

    Zwłaszcza w zimie. Od Strykowa do Słupi przez Kołacin :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2010-10-13 01:47:32
    Od: "kubelt" <k...@t...pl>

> [...]
    > autem pojechalem przez srodek miasta. Kolejka TIRow z lewej - po
    > horyzont, ale za kazdym razem byl to srodek tygodnia i srodek dnia

    nie wiem, nie jezdze obwodnica wlasnie z tego wzgledu. Zawsze przez miasto.

    kubelt
    (sig w budowie)

  • 16. Data: 2010-10-13 01:48:42
    Od: "kubelt" <k...@t...pl>

    > Zależy w jakich godzinach. Jak Ożarów naprawdę przytkany (a między 15:30 a
    > 17:30
    > jest przytkany zazwyczaj) to znacznie szybciej jest objechać.

    A czy ja tego wlasnie nie powiedzialem?

    kubelt
    (sig w budowie)

  • 17. Data: 2010-10-14 00:43:02
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i4j9b6t902q79mlj7uh77b68britj16e1c@4ax.com...

    > Zwłaszcza w zimie. Od Strykowa do Słupi przez Kołacin :))
    >

    > --

    Nie napisalem ze w zimie, ale wiesz... jak snieg spadnie to jest
    znacznie wieksze prawdopodobienstwo ze DK nie przejedziesz bo ktos ja
    zablokuje :P

    PZDr
    Adam