  • 101. Data: 2011-10-11 21:36:56
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > Zazębianie nie ma zachodzić tuż przed zwężka. Ono się ma tam KOŃCZYĆ.

    ROTFL!

    Czy jest na sali lekarz?

  • 102. Data: 2011-10-11 21:37:46
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > czyli jeżeli chodzi o jazdę samochodem, to jesteś samoukiem? No to by
    > wiele
    > tłumaczyło.
    Tylko wytlumacz jedno.
    Dlaczego twierdzisz, ze wszystkie TIRy jada jednym prawym pasem??

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 103. Data: 2011-10-11 21:38:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > To jest jakby logiczne.

    Z naciskiem na "jakby".

  • 104. Data: 2011-10-11 21:40:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Tylko wytlumacz jedno.
    > Dlaczego twierdzisz, ze wszystkie TIRy jada jednym prawym pasem??

    O, pogadajcie sobie, jesteście na podobnym poziomie. Będzie zabawa. ;)

  • 105. Data: 2011-10-11 21:43:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 21:37:46 +0200, Bartek Kacprzak napisał(a):

    > Tylko wytlumacz jedno.
    > Dlaczego twierdzisz, ze wszystkie TIRy jada jednym prawym pasem??

    Większość przeważnie jedzie prawym pasem. Czyż nie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 106. Data: 2011-10-11 21:53:02
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:pitr29xnw85d$.dlg@lepper.institute.com>:

    > Większość przeważnie jedzie prawym pasem. Czyż nie?

    Nie Waldusiu, ale o tym przekonasz się, gdy wyleziesz zza klawiatury i
    spędzisz troche czasu za kierownicą. I nie pisz, że większość dróg jest
    dwukierunkowa po jednym pasie dla każdego kierunku, bo nie o takich
    dyskusja...

    --
    Tomasz Nycz

  • 107. Data: 2011-10-11 23:19:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 21:53:02 +0200, 'Tom N' napisał(a):

> [...]
    > spędzisz troche czasu za kierownicą. I nie pisz, że większość dróg jest
    > dwukierunkowa po jednym pasie dla każdego kierunku, bo nie o takich

    Cholera, ciekawe czemu na A4 jadą jednak prawym...

    --
    ___________ (R)

  • 108. Data: 2011-10-12 08:12:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 23:19:18 +0200, Adam Płaszczyca

    > Cholera, ciekawe czemu na A4 jadą jednak prawym...

    Zapewne są takimi samymi betonami jak Walduś i jak ten z filmu od 6:30:
    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/zamek-blyskawiczny-na-zakopiance-31-v-2009/1
    644149?start_rec=120

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 109. Data: 2011-10-12 08:16:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 12:01:20 +0100, Waldek Godel

    > dwa pasy zablokują to skrzyżowanie jeszcze skuteczniej.

    Walduś oczywiiiiście wie lepij! Wygrzebałem specjalnie dla ciebie kolejny
    filmik -- sobie popatrz jak się twoja "teoria" wali na łeb w praktyce, 2:05
    vs 5:42:
    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/jazda-na-suwak-4-x-2010/2902854?start_rec=48

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 110. Data: 2011-10-12 09:31:20
    Temat: Re: Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-11, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Przez światła przejedzie dziesięć zamiast 20 samochodów.

    Tak to jest właśnie przy "żabce", jak co drugi delikwent szuka jedynki i
    sprzęgła. Jak się toczy to dodaje gazu i przejeżdża.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski