  • 51. Data: 2011-10-11 13:35:26
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 12:00:41 +0100, Waldek Godel

    > O to, czego nie jesteś w stanie ogarnąć, że na długości jednego tira
    > mieszczą się trzy osobówki,

    Twoje założenie, tj. 10 TIRów na jednym pasie i 10 osobówek na drugim jest
    od początku błędne. W przypadku prawidłowego zachowania _wszystkich_
    kierowców, zarówno osobowych jak i ciężarowych, pojazdy rozłożyłyby się
    mniej więcej w równym stosunku (o czym napisałem już wiele postów temu,
    niestety masz zbyt zabetonowany mózg, żeby to zrozumieć). Ale to w
    przypadku ludzi mających pojęcie co robią na drodze.

    > zaczną się ryć po chamsku 2-3 osobówki na jednego tira, co po pierwsze nie
    > ma nic wspólnego z zasadą zamka,

    Nic dziwnego. Od początku, nawet w teoretycznych założeniach, próbujesz
    stworzyć problem. Nic dziwnego, że potem ten problem ciągnie się jak smród
    po gaciach i w rezultacie mamy łajno na drogach...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 52. Data: 2011-10-11 13:46:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 13:30:42 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > To Ty na siłę stworzyłeś sytuację w której na prawym pasie stoją same
    > ciężarówki. To jakiś nowy obyczaj jest? Chcesz udowodnić, że prawy pas
    > będzie miał 3km długości bo stoją na nim Tiry a prawy 200m bo jadą po

    Taka sytuacja jest bardzo częsta. Może nie 10, ale 2-3 pod rząd znajdziesz
    w każdym korku. I obok każdej ciężarówki 2-3 osobówki. I wszystkie te
    osobówki usiłują się wbić PRZED tego tira.
    TO NIE JEST JAZDA NA ZAMEK.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 53. Data: 2011-10-11 13:47:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 13:35:26 +0200, Myjk napisał(a):

> [...]
    > niestety masz zbyt zabetonowany mózg, żeby to zrozumieć). Ale to w
    > przypadku ludzi mających pojęcie co robią na drodze.

    Czyli jak tir ma na przed sobą na pasie innego tira, to ma zjechac
    obowiązkowo na drugi pas?

    Logika zaista godna marketoida.

  • 54. Data: 2011-10-11 13:56:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 12:47:30 +0100, Waldek Godel

    > Czyli jak tir ma na przed sobą na pasie innego tira,
    > to ma zjechac obowiązkowo na drugi pas?

    Jeśli ma miejsce na drugim pasie, to oczywiście tak!

    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/zasada-zamka-blyskawicznego-28-viii-2011/517
    9892
    Obejrzyj to w końcu, posłuchaj, spróbuj zrozumieć. Ja wiem, że ten koleś ma
    wpieniający głos -- niestety taka jego natura i nic na to nie poradzi --
    więc proponuję po prostu przeboleć, bo wykłada problem idealnie, na gorąco,
    a nie w teorii.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 55. Data: 2011-10-11 13:58:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    11 Oct 2011 10:13:33 GMT, to

    > Ołowiany mózg w betonowej czaszce? ;) Ciekawostka przyrodnicza.

    Tak, a w środku?
    http://www.youtube.com/watch?v=c5SCseSMAxI

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 56. Data: 2011-10-11 14:02:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 Oct 2011 12:46:11 +0100, Waldek Godel

    > Taka sytuacja jest bardzo częsta.

    Jest częsta, bo kierowcy nie potrafią jeździć -- jak ty.

    > Może nie 10, ale 2-3 pod rząd znajdziesz w każdym korku.
    > I obok każdej ciężarówki 2-3 osobówki. I wszystkie te
    > osobówki usiłują się wbić PRZED tego tira.
    > TO NIE JEST JAZDA NA ZAMEK.

    Właśnie, nie jest. Mowa jest o tym, jak poprawnie jeździć na zamek.
    Sam sobie zaprzeczasz, weź się skup czasem trochę.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 57. Data: 2011-10-11 14:50:33
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.10.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Jak bedzie lepiej - dwa rzedy + zamek czy jeden dlugi rzad
    > blokujacy dalsza okolice? Nie wspominajac o sierotach w korkach ktore
    > robia sobie 100m do poprzedzajacego zeby wygodnie podjezdzac bo przeciez
    > i tak jest korek.

    To jedno, jest sporo takich wydłużających korek. Ale dramat zaczyna się
    dopiero gdy trzeba zmienić pas. Tu niestety jest bardzo widoczny brak
    umiejętności u wielu kierowców. Praktycznie każda zwężka oznacza postój,
    o ile jest na drodze kilka aut. Nawet jeśli tylko 1 na 10 nie umie
    dostosować się do ruchu na sąsiednim pasie i płynnie na niego wjechać,
    to wszyscy zaraz stoją, i nie trzeba do tego wcale wolno ruszających
    ciężarówek. Wystarczy popatrzeć na wjazd na 2 pasmową jednokierunkową
    jezdnie z wjazdu z rozbiegówką. Zawsze co któryś się zatrzyma blokując
    ruch i będzie czekał na wolne, bo on musi od razu dać na prawy, a czasem
    co zdolniejszy i na lewy. Zwężka też mogłaby być przejezdna na zamek,
    ale tylko wtedy gdy kierowcy płynnie zmieniali by pasy. Niestety w
    praktyce co któryś musi zatrzymać ruch na swoim pasie, wystawić kawałek
    dzioba na ten na który chce wjechać i czeka na takiego który się też
    zatrzyma i go wpuści. Efekt jest taki, że nawet przy niewielkim ruchu
    na zwężeniu co parę aut ktoś się zatrzyma, zaraz następny. Tworzy się
    korek, na początku są coraz częstsze i dłuższe "ustalenia" który ma
    teraz wjechać. Dalej mamy coraz większy korek.

    Dopóki takich zdolnych inaczej, będzie wystarczająco dużo korki będą
    przy każdej nadarzającej się okazji a czasem i bez okazji.
    Ja rozumiem że aut jest b.dużo jak na te marne drogi, ale to że ze
    z każdego zwężenia wyjeżdżają powoli pojedyncze samochody to marnie
    świadczy o znacznej części kierujących.

    Lepiej będzie jak większość nauczy się wjechać między jadące auta na
    sąsiednim pasie nie powodując przy tym zatrzymania ruchu, zajechania
    drogi, czy zepchnięcia na zielone.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 58. Data: 2011-10-11 16:33:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-10-11 11:47, Waldek Godel pisze:

    > to zależy od sytuacji. Jezeli pasa jest 2 km, to owszem, wypadałoby go
    > zapełnić. Jeżeli 300 metrów, to zdecydowanie nie zawsze, zwłaszcza jeżeli
    > na lewym sa tiry a na prawym osobówki.

    W każdym przypadku należy zapełniać oba pasy. Bez względu na to, czy i
    na którym stoi 10, 100, czy 1000000 samochodów. Gdzie według ciebie
    przebiega granica (przy ilu samochodach, jakiej długości korka), po
    przekroczeniu której wolno według ciebie ustawić się na kończącym się pasie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 59. Data: 2011-10-11 16:39:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 16:33:45 +0200, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > przebiega granica (przy ilu samochodach, jakiej długości korka), po
    > przekroczeniu której wolno według ciebie ustawić się na kończącym się pasie?

    A co, będziesz gonił z centymetrem i mierzył?

  • 60. Data: 2011-10-11 16:39:16
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-10-11 11:53, AZ pisze:

    > No niestety tak to wyglada. Do tego jest podzial - cwaniaki ktorzy
    > omijaja korek pasem w innym kierunku i wbijajacy sie na poczatek (sa tez
    > wyrafinowane sztuki ktore graja swoja rejestracja, ze niby oni nie stad
    > i nie wiedzieli) i idioci ktorzy takich wpuszczaja. Trzezwi sa tylko
    > kierowcy tirow, wlasnie na Torunskim w DC widzialem pare przypadkow
    > edukcji takich wspanialomyslnych.

    Prezentujesz taki typowo polskie myślenie, zachowanie, które szczególnie
    jest widoczne, jak się wróci z wakacji gdzieś na zachodzie, a jeszcze
    lepiej - na południu. Ty dzielisz i wiesz, że ten ma tylko obcą
    rejestrację, a tamten jest na prawdę nie stąd. Obserwujesz też pewnie
    kto dojechał po tobie do korka i go nie puścisz przed siebie, bo "pan tu
    nie stał". I inne takie. Zamiast po prostu jechać do przodu razem z
    innymi...

    Pozdr,