  • 11. Data: 2011-08-16 10:15:19
    Temat: Re: DC - Zakopane jak zwykle
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Natomiast dojazd od Słowacji przez Chochołów do Zakopanego pusty.

    No bo przecież miastowi tfu... stolyca jechała zakopianką na wywczas i
    wczasowała się już po drodze...oni uwielbiają takie sadomaso, można
    odreagować po drodze.... LOL

    Z Cieszyna do Zakopanego na luzaka 3,5h w sobote, 3h w poniedziałek
    spowrotem, wczasowicze zakopianką jechali 1km na 40min.

  • 12. Data: 2011-08-16 10:44:17
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Teraz więc myślę o drodze Radom - Kielce - Kraków (i może jakiś objazd
    > 'zakopianki'?), ale z tego co pamiętam, są jakieś przebudowy w okolicach
    > tego pierwszego miasta...

    Nie ma.

  • 13. Data: 2011-08-16 11:20:38
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-16 10:15, BaX pisze:

    > No bo przecież miastowi tfu... stolyca jechała zakopianką na wywczas i
    > wczasowała się już po drodze...oni uwielbiają takie sadomaso, można
    > odreagować po drodze.... LOL

    Chyba zapomniałeś, że stolicę już dawno przeniesiono z Krakowa, więc
    twój wpis jest trochę bez sensu...
    pwz

  • 14. Data: 2011-08-16 11:36:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Chyba zapomniałeś, że stolicę już dawno przeniesiono z Krakowa, więc twój
    > wpis jest trochę bez sensu...

    Taa, zapewne Kraków zakorkował zakopianke, jasneee hehehhe.
    Chyba, że chodzi Ci o TEN Kraków co w tygodniu stacjonuje w Warszawie.

  • 15. Data: 2011-08-16 12:45:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 10:15:19 +0200, BaX napisał(a):
> [...]
    >
    > Z Cieszyna do Zakopanego na luzaka 3,5h w sobote, 3h w poniedziałek
    > spowrotem, wczasowicze zakopianką jechali 1km na 40min.

    A do Cieszyna ile sie jedzie ? Rozumiem - 15-ty, ale to jest przeciez
    570 zamiast 400km, oplaca sie ? Teraz, jak gierkowa w remoncie ?

    A przeciez mozna Bielsk i Korbielow, albo Wadowice-Makow.

    J.

  • 16. Data: 2011-08-16 19:11:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 18:51:11 +0200, pwz napisał(a):

    > Co radzicie, którędy najlepiej?

    Postój w korku w Wawie, potem idź do kiepskiej knajpy na jakiś placek
    nazywany pizzą. Na to samo wyjdzie :D

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2011-08-17 07:16:48
    Od: pwz <p...@o...eu>

    > Postój w korku w Wawie, potem idź do kiepskiej knajpy na jakiś placek
    > nazywany pizzą. Na to samo wyjdzie :D

    Rozumiem, że w mim zastępstwie podpiszesz umowę na miejscu, już w Zakopcu?
    pwz

  • 18. Data: 2011-08-17 14:17:34
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-17 07:16, pwz pisze:
    > Rozumiem, że w mim zastępstwie podpiszesz umowę na miejscu, już w Zakopcu?

    ------------- mOim ---------- oczywiście miało być, sorry 8-)
    pwz

  • 19. Data: 2011-08-19 10:07:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup
    >Ja byłem z Poroninie 11-13.08.2011 o to co się działo w Zakopanem i
    >na
    >drogach dojazdowych uświadamia mnie że zimowa olimpiada w Zakopanem
    >nie ma
    >szans :)

    Przewidujac tlumy lekko przesunalem termin .. i nie bylo tak zle :-)

    >Po drugie nie wiem co ludzie w tej miejscowości widzą, przecież tam
    >nawet
    >nie ma miejsca żeby zaparkować względnie blisko w mieście. Nie mówiąc
    >już o
    >tłumach pieszych.

    No wiesz - nie tylko miasto, korek na zakopiance robia tez turysci z
    okolic - z Poronina np :-)

    A potem to juz normalnie - parkujesz pod kwatera, i albo mieszkasz w
    "miescie" i wszedzie masz blisko piechota, albo gdzies na zadupiu i
    jestes skazany na komunikacje publiczna :-)

    >13.08 wracałem z Niedzicy przez Nowy Targ, Czarny Dunajec, Jabłonka,
    >Zawoja, Maków, DK 28 do Zatorui póżniej przez Tychy do Bytomia. I o
    >ile ja
    >nie miałem najmniejszego problemu to w przeciwną stronę od Wadowic
    >korek
    >był do samego Makowa (na CB mówili że około 3 godziny stania), przed
    >Wadowicami około godziny stania. Zakopianka oczywiście zapchana.

    Ale zapchana na 3h jazdy czy zapchana na stojaco ? :-)

    J.