  • 1. Data: 2011-08-13 18:51:11
    Temat: DC - Zakopane jak zwykle
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!
    Właśnie wszystkie media trąbią o tym, jak to 'zakopianka' jest zapchana.
    Ja tymczasem zastanawiam się, czy jest w ogóle sens, jadąc z DC w
    przyszłym tygodniu (czwartek 25. o świcie), pakować się na 'gierkówkę'.
    Sam nie dalej jak 2 miesiące temu jechałem w tempie 20-30 km/h najpierw
    przez Bielsko-B., a potem od Piotrkowa aż do Radziejowic.

    Teraz więc myślę o drodze Radom - Kielce - Kraków (i może jakiś objazd
    'zakopianki'?), ale z tego co pamiętam, są jakieś przebudowy w okolicach
    tego pierwszego miasta... I tak źle, i tak niedobrze...

    Co radzicie, którędy najlepiej?
    pwz

  • 2. Data: 2011-08-13 19:17:28
    Temat: Re: DC - Zakopane jak zwykle
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.08.2011 18:51, pwz pisze:
    > Witam!
    > Właśnie wszystkie media trąbią o tym, jak to 'zakopianka' jest zapchana.
    > Ja tymczasem zastanawiam się, czy jest w ogóle sens, jadąc z DC w

    A jaki jest sens w ogole jechac do Zako? ;)

  • 3. Data: 2011-08-13 19:28:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin neoniusz

    > A jaki jest sens w ogole jechac do Zako? ;)

    Żaden. I problem pwz rozwiązany. ;>

  • 4. Data: 2011-08-13 22:54:44
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-13 19:17, neoniusz pisze:

    > A jaki jest sens w ogole jechac do Zako? ;)

    też się dziwię tym lemingom że się tam pchają, ale to dobrze,
    przynajmniej w innych lepszych miejscach jest względny spokój

  • 5. Data: 2011-08-14 01:01:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Aug 2011 18:51:11 +0200, pwz napisał(a):
    > Właśnie wszystkie media trąbią o tym, jak to 'zakopianka' jest zapchana.
    > Ja tymczasem zastanawiam się, czy jest w ogóle sens, jadąc z DC w
    > przyszłym tygodniu (czwartek 25. o świcie),

    W pezyszlym tygodniu nie bedzie zapchana.

    > pakować się na 'gierkówkę'.

    Ale gierkowki do piotrkowa nie zdaza skonczyc. Omijac

    J.

  • 6. Data: 2011-08-14 18:31:15
    Od: Przemek V <przemmvv@d?imejl.com>

    On 2011-08-13 23:01:37 +0000, J.F. said:

    > W pezyszlym tygodniu nie bedzie zapchana.

    > Ale gierkowki do piotrkowa nie zdaza skonczyc. Omijac
    >
    > J.

    W poniedziałek do Wrocławia z Warszawy via Katowice jechałem 5,5
    godziny. Dzisiaj, wracając z tankowaniem wyszło równo 4 godziny Bielany
    (A4) - Janki. Nie taka straszna ta katowicka ale do Krakowa lepiej
    pewnie siódemką.

  • 7. Data: 2011-08-15 02:11:53
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Ale gierkowki do piotrkowa nie zdaza skonczyc. Omijac

    Da się w miarę ten kawałek przejechać bez korków, ale z DC trzeba wyjechać
    najpóźniej 4:30 (jakieś 2h jazdy). Jechałem w tym miesiącu dwa razy.

    p.

  • 8. Data: 2011-08-15 07:49:05
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-15 02:11, Paweł W. pisze:

    > Da się w miarę ten kawałek przejechać bez korków, ale z DC trzeba
    > wyjechać najpóźniej 4:30 (jakieś 2h jazdy). Jechałem w tym miesiącu dwa
    > razy.

    OK, to ważna wskazówka, dzięki.
    pwz

  • 9. Data: 2011-08-15 20:23:17
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    > Sam nie dalej jak 2 miesiące temu jechałem w tempie 20-30 km/h najpierw
    > przez Bielsko-B., a potem od Piotrkowa aż do Radziejowic.

    Ja byłem z Poroninie 11-13.08.2011 o to co się działo w Zakopanem i na
    drogach dojazdowych uświadamia mnie że zimowa olimpiada w Zakopanem nie ma
    szans :)

    Po drugie nie wiem co ludzie w tej miejscowości widzą, przecież tam nawet
    nie ma miejsca żeby zaparkować względnie blisko w mieście. Nie mówiąc już o
    tłumach pieszych.

    13.08 wracałem z Niedzicy przez Nowy Targ, Czarny Dunajec, Jabłonka,
    Zawoja, Maków, DK 28 do Zatorui póżniej przez Tychy do Bytomia. I o ile ja
    nie miałem najmniejszego problemu to w przeciwną stronę od Wadowic korek
    był do samego Makowa (na CB mówili że około 3 godziny stania), przed
    Wadowicami około godziny stania. Zakopianka oczywiście zapchana.

    Natomiast dojazd od Słowacji przez Chochołów do Zakopanego pusty.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2011-08-15 22:15:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Aug 2011 18:51:11 +0200 osobnik zwany pwz wystukał:

    > Witam!
    > Właśnie wszystkie media trąbią o tym, jak to 'zakopianka' jest zapchana.

    a co ma Piotrków do "zakopianki"?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?