  • 1. Data: 2011-08-13 12:50:49
    Temat: Trasa Lublin - Kościelisko
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    Witam!
    15 sierpnia będę jechał trasą Lublin - Kościelisko. Targeo mówi:
    Kraśnik, Opatów, Staszów, Pacanów, Koszyce, Wieliczka (omijam Kraków
    drogą 964), Myślenice, Nowy Targ, Biały Dunajec, Zakopane (!!!). Jest
    jakaś inna droga? Przez Kielce będzie szybciej? A może 15 sierpnia to
    wszyscy będą raczej w drugą stronę jechali i nie ma co kombinować? Czy
    można jakoś sprytniej poradzić sobie za Krakowem?
    Dzięki za sugestie - JanuszWo
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 2. Data: 2011-08-13 13:44:06
    Temat: Re: Trasa Lublin - Kościelisko
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Koszyce, Wieliczka (omijam Kraków
    > drogą 964), Myślenice, Nowy Targ, Biały Dunajec, Zakopane (!!!). Jest
    > czy można jakoś sprytniej poradzić sobie za Krakowem?

    myslisz że w święto będzie Kraków zakorkowany??
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2011-08-13 18:07:15
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-13 12:50, JanuszWo pisze:
    > Kraśnik, Opatów, Staszów, Pacanów, Koszyce, Wieliczka (omijam Kraków
    > drogą 964), Myślenice, Nowy Targ, Biały Dunajec, Zakopane (!!!). Jest
    > jakaś inna droga?

    Zamiast
    Nowy Targ, Biały Dunajec, Zakopane
    spróbuj
    Chabówka, Czarny Dunajec, Chochołów, Kościelisko.

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2011-08-13 21:48:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-08-13 12:50, *JanuszWo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > wszyscy będą raczej w drugą stronę jechali i nie ma co kombinować? Czy
    > można jakoś sprytniej poradzić sobie za Krakowem?

    Ja z kolei zaproponuję trasę, którą ostatnio jechałem - Lublin, Kraśnik,
    Annopol, Sandomierz, Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Tarnów, Nowy Sącz,
    Krościenko, Niedzica, Bukowina Tatrzańska, Zakopane (z Bukowiny na Łysa
    Polanę - w połowie trasy odbijasz na Zakopane), Zakopane przez
    Jaszczurówkę - trzy ronda i jesteś w Kościelisku.
    Jedyny problem to zatwardzenia na DK4 od Dębicy do zjazdu na Nowy Sącz w
    Wojniczu.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Szwagier jechał trochę inaczej i wpakował się w kilka wahadeł w
    okolicach Sandomierza - chyba od strony Staszowa właśnie.
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 5. Data: 2011-08-14 22:49:10
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    JanuszWo wrote:

    > 15 sierpnia będę jechał trasą Lublin - Kościelisko.

    Dzięki za wszystkie rady. Wstępnie jadę przez Opatów, Szydłowiec (ze
    względu na zamek), Czarny Dunajec...
    Przez Rzeszów się boję, bo dużo ostrzeżeń o robotach drogowych.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy