  • 1. Data: 2010-04-02 14:59:54
    Temat: [DC] pzdr pug 307 mooooocno oklejony
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Pozdrawiam wystawce zlotego puga 307, wyeksponowanego dzisiejszego
    popoludnia na rogu Bitwy Warszawskiej 1920r. i Grojeckiej, procz
    przylepki PMS wyposazonego w solidne i wszechstronne oklady z napisem
    S PR Z E D A M.

    Takie miejsce postoju jest dobre niczym reklama w prime-time na TVN ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2010-04-02 18:50:47
    Temat: Re: pzdr pug 307 mooooocno oklejony
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 2 Kwi, 14:59, elmer radi radisson <r...@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org> wrote:
> [...]
    > S PR Z E D A M.
    >
    > Takie miejsce postoju jest dobre niczym reklama w prime-time na TVN ;)

    I niestety wpadło na to wielu handlarzy (pewnie w tym przypadku to
    nieco inna sytuacja) i zastawiają wszelkie możliwe miejsca postojowe w
    centralnych punktach miasta. Sądzę, że do postoju dłuższego niż 3 dni
    powinny być wydzielone odpowiednie parkingi, a każde auto zaparkowane
    w jednym miejscu dłużej niż 72 godziny powinno być odholowywane -
    oczywiście problemem pozostaje jak zdefiniować, że auto stoi 72
    godziny i nie pojechało na noc do domu.

    --
    plusz

  • 3. Data: 2010-04-07 10:08:28
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    plusz wrote:
    > I niestety wpadło na to wielu handlarzy (pewnie w tym przypadku to
    > nieco inna sytuacja) i zastawiają wszelkie możliwe miejsca postojowe w
    > centralnych punktach miasta.

    Rozwiązanie jest dziecinnie proste.
    Stała opłata miesięczna w wysokości np. 8000 zł za oklejony samochód - i
    centralny rejestr.
    SM czy policja sprawdza, czy uiszczono opłatę za reklamy i wtedy auta
    się nie usuwa na parking policyjny.

    Nie musisz wtedy niczego udowadnić - chcesz reklamy? Płacisz i masz.
    Nie chcesz reklamy?
    Nie masz i nie płacisz.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-04-07 10:54:04
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Bydlę pisze:

> [...]
    > się nie usuwa na parking policyjny.
    >
    > Nie musisz wtedy niczego udowadnić - chcesz reklamy? Płacisz i masz.

    A jak odróżnisz reklamę od nie-reklamy?
    Bo rozumiem, że uważasz oklejanie samochodu "sprzedam, cena, tel.", jako
    reklamę. A sama cena z nr telefonu? A napis "moja nowa KIA ma 20 lat
    gwarancji"? No i byśmy mieli zylion cfaniackich sposobów na ominięcie
    kosztownego rejestru :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2010-04-08 17:55:49
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    LEPEK wrote:

    > A jak odróżnisz reklamę od nie-reklamy?

    Prosto.
    Auto nieoklejone nie jest reklama`.
    Oklejone - jest. :-)
    (wiem, diabeł tkwi w szczegółach, ale wozisz przymusową,
    zupełnie bezużyteczną i nieskuteczną gaśnicę.
    w majestacie prawa zmuszono cię do tego, choć to bez sensnu.
    więc wprowadzenie zakazu okejania aut ma takie same szanse powodzenia - wy.
    wystarczy przekoanć odpowiednich ludzi, że na tym utrzepią kasę.)

    > Bo rozumiem, że uważasz oklejanie samochodu "sprzedam, cena, tel.", jako
    > reklamę.

    A wg ciebie czym jest ta reklama sprzedawanego samochodu?
    :-)

    > A sama cena z nr telefonu? A napis "moja nowa KIA ma 20 lat
    > gwarancji"?

    ditto.

    > No i byśmy mieli zylion cfaniackich sposobów na ominięcie
    > kosztownego rejestru :)

    IMHO nie.
    Wystarczy zastosować prosty zakaz i singapurską stanowczość w egzekwowaniu.
    :-)

    --
    Bydlę