  • 91. Data: 2011-07-14 01:45:26
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Miej honor i nie wyłaź z KF!

    Ja Ci z czegoś wyłażę? Nie pochlebiaj sobie. Gówno mnie Twój KF
    obchodzi. :>

  • 92. Data: 2011-07-14 01:48:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Wednesday, July 13, 2011, 9:52:31 PM, you wrote:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,jazda-po-wars
    zawsku-byle-sobie-nie-pomoc,243675.html

    Po prostu polskie piekło.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 93. Data: 2011-07-14 05:33:21
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:18:54 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zgadzam się, ale nie w zakresie motorniczego, na którym laguna
    > regularnie wymusiła pierwszeństwo

    Jak często ta laguna wymusza na tym motorniczym?

    AK

  • 94. Data: 2011-07-14 06:45:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-13 23:02, Axel pisze:

    > Moglby zostawic miejsce na szerokosc jednej, no ale wtedy jest szansa,
    > ze osobowka zostanie przed nim, wiec oczywiscie nie zostawi. IMHO na tym
    > skrzyzowaniu zdecydowanie brakuj policji w momentach korkogennych.

    Na tym skrzyżowaniu brakuje sygnalizacji akomodacyjnej, która daje
    światło na Wawelską tylko jeśli jest tam miejsce za skrzyżowaniem.
    Technicznie da się to zrobić.

    Shrek.

  • 95. Data: 2011-07-14 07:58:15
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Po pierwsze primo: tramwaj z naprzeciwka...

    Fakt, chociaż prowadząc, staram się nie siadać tyłem do kierunku jazdy
    ;>.

    Inna sprawa, że na tamtym skrzyżowaniu Laguna czekała na pasie do
    lewoskrętu, więc nawet o blokowaniu przejazdu na wprost nie mogło być
    mowy.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 96. Data: 2011-07-14 08:05:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-14 05:33, Andrzej Kubiak pisze:

    > Jak często ta laguna wymusza na tym motorniczym?

    Za każdym razem kiedy ktoś ogląda filmik :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 97. Data: 2011-07-14 08:51:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-14, Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:

    > Fakt, chociaż prowadząc, staram się nie siadać tyłem do kierunku jazdy
    > ;>.

    Mięczak ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 98. Data: 2011-07-14 09:20:25
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Shrek" <u...@d...invalid> wrote in message
    news:ivls9p$rdc$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2011-07-13 23:02, Axel pisze:

    > Na tym skrzyzowaniu brakuje sygnalizacji akomodacyjnej, która daje swiatlo
    > na Wawelska tylko jesli jest tam miejsce za skrzyzowaniem. Technicznie da
    > sie to zrobic.

    No, akurat pisalem o nastepnym skrzyzowaniu na Grojeckiej, gdzie jest
    zdecydowanie gorzej, jak jest korek, niz przy Wawelskiej. Ale faktycznie,
    moze ciagle czerwone dla BW 1920/Banacha daloby czas na przejechanie
    Grojeckiej.

    --
    Axel

  • 99. Data: 2011-07-14 09:21:51
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Nie, miał pole do manewru.

    Ktos mogl pojechac do przodu, normalnie, tak jak chcial? Bo jak nie, to
    przejazd byl zablokowany.

    --
    Axel

  • 100. Data: 2011-07-14 10:56:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-14, Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

    > Ktos mogl pojechac do przodu, normalnie, tak jak chcial? Bo jak nie, to
    > przejazd byl zablokowany.

    1) Przeczytałem "pojazd", a nie "przejazd"

    2) Laguna mogła cofnąć, jakby tramwaje nie wjechały to wtedy przejazd byłby
    zablokowany bez możliwości odblokowania.

    Mam nadzieję, że teraz się zrozumiemy :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski