  • 81. Data: 2011-07-13 23:06:26
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    news:slrnj1rsov.483.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Bus jadący za tą kierowniczką zostawił miejsce, mogła wycofać. Jakby tam
    > wjechało jeszcze parę samochodów to do zmiany świateł na pewno by się
    > nie dało odblokować.

    Skoro musialaby wycofywac, to przejazd _byl_ zablokowany.

    Widuje czesto takich jelopow na skretach w lewo na pl. Konstytucji (DC). Z
    racji wymalowanych pasow skrety w lewo sa kolizyjne i oczywiscie zdarzaja
    sie debile wjezdzajacy przez tych skrecajacych z przeciwnego kierunku, nie
    majac mozliwosci pojechania dalej. I jak tak sie trafia z obu stron - mamy
    klincz calkowity. I zwykle nie wiedza o co sie do nich ma pretensje...

    --
    Axel

  • 82. Data: 2011-07-13 23:06:40
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > Obejrzeć mogą, ale nie zgadzam się z Tobą, że corolla zrobiła
    > cokolwiek
    > źle - zresztą napisałem o tym wcześniej.

    Corolka nic nie zrobiła źle, ale gdyby żelazny jadący z LEWEJ nie
    wjechał tak daleko, corolka mogła skręcić ułatwiając manewr lagunie. Mam
    nadzieję, że taraz jaśniej się wyjaśniłem :)

    Pozdrówki

  • 83. Data: 2011-07-13 23:14:19
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Chore to jest to, co Ty tutaj przedstawiasz. Agresja, brak tolerancji
    > itd.

    Tak jest dajmy nagrodę wszystkim ludziom, którzy wykazują sie brakiem
    elementarnych umiejętności a nazywają siebie "kierowcami" i z radością
    wsiadają za kółko..

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 84. Data: 2011-07-13 23:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2011 23:06, Przemysław Czaja pisze:

> [...]
    > wjechał tak daleko, corolka mogła skręcić ułatwiając manewr lagunie. Mam
    > nadzieję, że taraz jaśniej się wyjaśniłem :)

    Tak, teraz wszyscy już wiedzą, że nie nadajesz się na kierowcę.

    Ćwok (ćwoczyca? ;) ) kierująca tym niebieskim kombi najpierw wymusiła
    pierwszeństwo a potem - zamiast się wycofać w miejsce wyraźnie
    zostawione przez tamtego dostawczaka - wepchała się dalej na
    skrzyżowanie blokując oba tory i jednocześnie odcinając sobie widoczność
    na pas, na którym nadal było wolne miejsce rozsądnie zostawione przez
    kierującego dostawczakiem.

    Kierujący tramwajem, na którym wymuszono pierwszeństwo, wyjechał tak
    daleko bo droga hamowania pojazdu szynowego jest spora i w sumie
    ćwoczyca miała dużo szczęścia, że nie zaliczyła nagrody Darwina.

  • 85. Data: 2011-07-13 23:30:45
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Tak, teraz wszyscy już wiedzą, że nie nadajesz się na kierowcę.

    Spoko, czasem zdarza mi się popełnić w mieście którego nie znam jakąś
    gafę, nie chciał bym wtedy, abyś Ty mi "pomagał".

    Pozdrówki.

  • 86. Data: 2011-07-13 23:37:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2011 23:30, Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Spoko, czasem zdarza mi się popełnić w mieście którego nie znam jakąś
    > gafę, nie chciał bym wtedy, abyś Ty mi "pomagał".

    Wolisz tkwić na środku torowiska lub nawet brnąć dalej, zamiast się
    nieco wycofać? ;->

  • 87. Data: 2011-07-13 23:38:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Axel <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Skoro musialaby wycofywac, to przejazd _byl_ zablokowany.

    Nie, miał pole do manewru.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 88. Data: 2011-07-13 23:50:18
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Tramwaj, nie tramwaj - jak się skręca w lewo to się ustępuje tym
    > jadącym prosto.

    Jakos nie moge skojarzyc innej sytuacji kiedy przy skrecie w lewo cos
    moglo by wyjechac mi zza plecow z mojej lewej strony (pomijam
    wyprzedzajacych na skrzyzowaniu).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 89. Data: 2011-07-14 00:29:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:

    > Jakos nie moge skojarzyc innej sytuacji kiedy przy skrecie w lewo cos
    > moglo by wyjechac mi zza plecow z mojej lewej strony (pomijam
    > wyprzedzajacych na skrzyzowaniu).

    Po pierwsze primo: tramwaj z naprzeciwka...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 90. Data: 2011-07-14 01:38:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Wednesday, July 13, 2011, 7:24:35 PM, you wrote:

    [...]

    Miej honor i nie wyłaź z KF!

    --
    Best regards,