  • 51. Data: 2011-07-13 21:05:49
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > no dobra to jedno - ale jak już ktoś wymusi, to koniecznie trzeba pogarszać
    > sytuacje i dojeżdzać do niego na centymetry, zeby co?
    > Rozkładu to nie uratuje ... a wręcz przeciwnie. Gdyby jeden z drugim
    > zatrzymał sie zanim wjedzie na skrzyżowanie całość bałaganu trwałaby
    > przynajniej o połowe krócej.

    Ta... Następni kierowcy by uznali, że tramwaje nie wjeżdżają na tym
    cyklu i by kompletnie zablokowali przejazd.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 52. Data: 2011-07-13 21:09:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:

    > Widzisz... a moze chodzilo o to, ze gosc przyjechal z wioski gdzie
    > tramwaje to tylko na obrazkach sa i moze nie mial pojecia jak powinien
    > sie zachowac? Znam przypadki ludzi co pozdawali PJ a niekoniecznie
    > nauczyli sie czegokolwiek na kursie/egzaminie.

    Tramwaj, nie tramwaj - jak się skręca w lewo to się ustępuje tym jadącym
    prosto.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 53. Data: 2011-07-13 21:09:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Co więcej ;) , policjanci (dwóch) zeznawali tak w tych samych wątkach:

    To co, odizolowali ich od siebie, że nie mogli wcześniej wspólnie
    ustalić co i jak i dojść do porozumienia? :))) Może nie byli w stanie
    zapamiętać :)

    > W uzasadnieniu sędzina stwierdziła, że nie daje wiary wyjaśnieniom moim
    > i moich świadków (spójnym i identycznie brzmiącym) gdyż byłem
    > wielokrotnie karany za wykroczenia drogowe i daje wiarę sprzecznym

    Mogą odkopać historię mandatów sprzed 10lat powiedzmy?? Zawsze mnie to
    zastanawiało, czy prowadzą jakąś ewidencję nawet przedawnionych czynów...

    > między sobie zeznaniom policjantów :) Ba ... sędzina nawet nie dała
    > wiary biegłemu i zarządowi dróg, że stoi na skrzyżowaniu inny
    > sygnalizator niż ten, który widzieli policjanci.

    Czyli jednak sąd wychodzi z założenia że "policjant ma zawsze rację" ...

    > Zatem II instancja aktualnie w toku.

    Wiadomo coś kiedy?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-07-13 21:10:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-13 20:54, Artur Maśląg pisze:

    > A dziękuję, ja też. Mam też chyba "dłuższe" doświadczenie, bo
    > metrem nawet jechałem ;)

    Nie chwal się tak, że w twoim mieście jest metro:P

    Shrekk.

  • 55. Data: 2011-07-13 21:16:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 20:57, DoQ pisze:

    > Wyobraźnia na poziomie pantofelka, ale widocznie to wystarczy żeby
    > otrzymać PJ ;)))

    Nie przesadzaj - ludzie naprawdę różnie reagują w różnych sytuacjach.
    Dopiero co wrzucałeś potrącenie na Tour de France przez kierowcę
    francuskiej ekipy telewizyjnej. Dla wielu osób ruch taki jak w DC
    jest naprawdę ciężki do opanowania na początku, a do tego dochodzi
    stres i chamstwo z drugiej strony. Gdyby tej kultury było więcej
    to naprawdę jeździłoby się lepiej. Zresztą zobacz reakcję Twojego
    interlokutora - zero zrozumienia, tylko chęć udupienia kierowniczki,
    która tak naprawdę popełniła jeden błąd - nie spojrzała w lusterko,
    bądź spojrzała źle - reszta to eskalacja stresu, strachu itd.
    W większości cywilizowanych krajów, ludzie w takich sytuacjach
    naprawdę są pomocni - zrobią miejsce, poczekają, uśmiechną się
    itd. Tutaj nie - dziewucha zrobiła jeden błąd, wjechała pod tramwaj.
    Stres jak 150 - chce jakoś sytuację ratować, próbuje mu zrobić
    miejsce, no ale nie, tramwajarz z drugiej strony podjedzie pod
    drzwi, stres jak 500 - dwa przecinaki itd. Jak to się nazywało?
    Spirala strachu?

    Czy ja wymagam za dużo?

  • 56. Data: 2011-07-13 21:17:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:10, Shrek pisze:

    > Nie chwal się tak, że w twoim mieście jest metro:P

    A gdzie ja pisałem, że jechałem metrem w moim mieście? :P

  • 57. Data: 2011-07-13 21:19:02
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:ivkfnm$uj2$1@mx1.internetia.pl>:

    > A co niby miał zrobić?

    Podjechać troszkę dalej, co zrobił, ale już wtedy z prawej się tramwaj na
    skrzyżowanie pchał, albo nie wjeżdżać na skrzyżowanie tak daleko -- akurat
    na tym da sie bez problemu nie skręcać w lewo na zakładkę.

    I obydwoje (laguna i corolla) powinni po tysiąc razy ten film obejrzeć i
    zwrócić uwagę czego nie zrobił biały bus :)

    --
    Tomasz Nycz

  • 58. Data: 2011-07-13 21:21:44
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-13 20:53, DoQ pisze:

    > Być może jak już sugerowano zdawała egz. w jakiejś pipidówie - ale to
    > też nie jest wytłumaczeniem.

    Niekoniecznie. Nawet w Warszawie na kursie słyszałem takie kawałki jak
    "zakłada się, ze jak tramwaj staje na przystanku, to ruszy dopiero w
    następnym cyklu" albo "tramwaj ruszający z pętli włącza się do ruchu i
    musi przepuścić wszystkich".

    Shrek

  • 59. Data: 2011-07-13 21:22:50
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > A ma to jakieś znacznie w kontekście zajścia?

    Doprecyzowanie informacji.

    > Kolejny nieomylny. Obyś nie trafił między dwa przecinaki...

    Weź mnie nie rozśmieszaj. Kobieta wykazała się brakiem PODSTAWOWEJ WYOBRAŹNI
    oraz PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCI w zakresie manewrowania samochodem! Jeżeli
    taki typ ci się podoba to idź ja przytul jak następnym razem zablokuje
    kolejne skrzyżowanie. Jestem przekonany, że nadal będziesz emanował
    miłosierdziem kiedy w karetce, która utknie w korku spowodowanym takim
    wydarzenim, umrze ktoś z twojej rodziny bo nie trafił na stół operacyjny o
    czasie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 60. Data: 2011-07-13 21:27:14
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    > która tak naprawdę popełniła jeden błąd - nie spojrzała w lusterko,
    > bądź spojrzała źle - reszta to eskalacja stresu, strachu itd.

    Kobieta wpieprzyła się przed tramwaj i to jest pierwszy błąd a drugi,
    jeszcze gorszy, to NIEUMIEJĘTNOŚĆ poprawy pierwszego. Efekt widoczny na
    filmie. To jest chore, że musi sie pojawić "instruktor" który powie w którą
    stronę kręcić kółkiem.

    --
    pozdrawiam
    kml