  • 1. Data: 2005-06-21 19:16:39
    Temat: Historia Internetu - Literatura
    Od: memphis <t...@g...pl>

    Witam,
    Poszukuje dobrej literatury odnosnie historii/genezy Internetu.
    Nie interesuja mnie pozycje dla zoltodziobow (takich znalazlem juz pelno).
    Chodzi o fachowa literature (potrzebuje tego do napisania jednego z
    rozdzialow w mojej pracy mgr).

    --
    pozdr
    TM

    kill IE, OPERA forever...

  • 2. Data: 2005-06-21 19:45:27
    Temat: Re: Historia Internetu - Literatura
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Historia Internetu w Polsce: http://kalendarium.icm.edu.pl/

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Like a star you're so far but I need to find the place in your heart

  • 3. Data: 2005-06-21 20:11:34
    Od: "Michał" <r...@W...gazeta.pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Historia Internetu w Polsce: http://kalendarium.icm.edu.pl/

    Łezka się w oku kręci, przy paru rzeczach byłem, parę osób znam :)

    michał